Verwijderen toolbar icoon?

Sinds wij het CS2 pakket van Abobe hebben geïnstalleerd krijgen we het icoon van Adobe Version Cue niet meer weg. Hoe kunnen we dit oplossen?

[img:9bec6fc469]http://img161.imageshack.us/img161/1612/adobeicoonup9.jpg[/img:9bec6fc469]

Alvast bedankt.

Er staat daar een mooi linkje naar de Version Cue Preferences.. rarara wat zou dat betekenen?

[quote:00dcf26dba="exposed"]Er staat daar een mooi linkje naar de Version Cue Preferences.. rarara wat zou dat betekenen?[/quote:00dcf26dba] Een flauwe reactie, vind je ook niet? Als ik dat doe krijg ik namelijk dit:

[img:00dcf26dba]http://img142.imageshack.us/img142/231/picture5lt5.png[/img:00dcf26dba]

Is er dus een andere manier om het icoon weg te halen?

Volgens mij staat dat ook bij accounts en dan login items.

Nee, dat is ook niet de oplossing. Heeft iemand nog een ander idee?

Kijk eens in:

System, Library, CoreServices, Menu Extras

en zoek dan naar Version Cue CS2… misschien staat hij daar tussen.

Google levert dit op: :Look in the folder Library/StartupItems on your boot volume, and see if there is a AdobeVersionCueCS2 folder in there. Move it somewhere (anywhere but inside that StartupItems folder). You will be asked to authenticate, that's normal. Restart, and that should kill the menu item"

We hebben de uninstaller van Version Cue gevonden en gebruikt, toch bedankt voor de reacties.

heb je al geprobeerd het met de alt ingedrukt eruit te slepen?

[quote:44b77e08b8="was frans"]heb je al geprobeerd het met de alt ingedrukt eruit te slepen?[/quote:44b77e08b8] Hier moet dat met command :?

Idd, eruit slepen met de cmd ( :apple: ) toets ingedrukt houdend...

[quote:09b8643e3e="Oppie"]Idd, eruit slepen met de cmd ( :apple: ) toets ingedrukt houdend...[/quote:09b8643e3e] Die truc helpt niet echt als het item in de Startup Items zit. Dan komt-ie bij elke herstart gewoon weer terug.

Je hebt gelijk; sterker nog, die uitsleeptruuk werkt alleen met Mac-eigen spul, en niet met derde-partij-utilities. Alleen alles wat in Systeem/Bibliotheek/CoreServices/Menu Extras zit kan uit de menubalk gesleept worden.

Enorm vervelend wanneer je zoiets niet weg kan krijgen… :P Gelukkig was er ook een uninstall applicatie voor Version Cue.

[quote:34f496948f="Mac Gamer"]Enorm vervelend wanneer je zoiets niet weg kan krijgen… :P Gelukkig was er ook een uninstall applicatie voor Version Cue.[/quote:34f496948f]

Wel wat laat maar ik zat zelf ook met dit probleem en dit topic hielp me niet verder.

Maar het kan wel, dus ter lering en vermaak :lol:

Je gaat naar systeemvoorkeuren —> accounts —> knop inloggen en daar staan alle programma’s die opgestart worden en in de systeembalk komen en die kan je daar dan gewoon verwijderen.

Ik ben er in ierdergeval van af na lang zoeken :wink: