verwijderen uit de map "incomplete"

Als ik iets van het internet heb gedownload gaat die download naar de thuismap "incomplete" wanneer de download gedeeltelijk was ( is ). Maar wanneer ik die gedeeltelijke download bij nader inzien weggooi/prullenmand leeg , komt hij steeds na een tijdje terug in de "incompleet. "leeg prullenmand veilig " noch allerlei "secure delete "-programmaatjes bieden soulaas. Wie weet de oplossing ( heb al gezocht ) Bij voorbaat dank. iMac 10.3.4

kan je bij voorkeuren van het programma niet invullen wanneer incomplete download verwijdert kan worden ?

gerard

Programma's als Limewire onthouden wat je aan het downloaden was.

Als je de map incomplete leegt en daarna Limewire wwer opstrart komen de bestanden waar het programma nog mee bezig was weer in de incomplete folder.

Als je in Limewire eerst je downloads stopt en wist,en daarna de inhoud van incomplete wist,komen de files niet meer terug.

PbGerard,

Ja dat kan wel, maar dat geldt alleen voor de voltooide downloads (en die geven dat probleem

überhaupt niet want die zitten in de map “shared” ,In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Bedankt. Het advies heb ik al opzij gezet om te gaan gebruiken.