Sorry hoor mensen, heb allerlei tips van het forum geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om een CD van Quincy jones, waarop verschillende artiesten zijn stukken zingen als 1 cover in coverflow weergave te zien. wie helpt mij?
sterker nog: op m'n ipod doet ie het wel goed, maar in itunes zie ik 15 keer dezelfde cover voorbijkomen... wie o wie
volgens mij:
vul Quincy Jones in bij albumartiest in (dus niet alleen artiest) en klaar is …
Volgens mij sporen je startbericht en je 2e bericht niet met elkaar. Je zegt beide keren dat alle nummers dezelfde afbeelding laten zien. Wil je dat of wil je dat juist niet?
Albumartiest is niet echt nodig, maar wat dacht je van een Albumtitel? En als je dan ook in het infoveld aangeeft welk tracknummer elke entry heeft, dan blijft het ook nog eens in de gewenste volgorde staan. Niet vergeten om te sorteren op Album natuurlijk....
Albumartiest wil wel vaker werken hoor..
ik geloof dat ik niet duidelijk ben. Ik zou graag willen dat deze ene CD van Quincy jones, waarop meerdere artiesten zijn stukken zingen (dit staat bij artiest) te zien is als één cover in coverflow. ik zie hem nu 15 keer (ja, 15 keer het zelfde hoesje) en ik wil graag 1 keer het hoesje zien, erop klikken, en dan de hele cd afspelen.
overigens: in de ipod gaat het wel goed, maar in itunes niet…
zoals gezegd: in alle 15 tracks hetzelfde albumtitel invullen, de tracknummers invullen (1 t.e.m. 15) en je afspeellijst op album sorteren... (ik vink zelf ook altijd 'deel van een verzameling' aan, maar dat is niet echt nodig) ik vermoed dat jij je afspeellijst op artiest sorteert? en ja, je kunt ook op albumartiest (quincy dus) sorteren, maar dan is het nog handig ook de albumtitels en tracknummers in te voeren.
mensen bedankt, ik ben er uit geloof ik!
En hoe heb je dit opgelost aub? Ik blijf ook nog met dit probleem sukkelen... ik heb alles van bovenstaande al geprobeerd, tevergeefs.
Album en album-artiest hetzelfde invullen. Album-artiest is dan de 'overkoepelende' artiest. Voor artiest kun je dan voor elk nummer iets anders hebben.