Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje over verzekeringen.
Kan je bij de iPhone een verzekering afsluiten & wat zijn de kosten voor dat?
En wat als ze geen verzekeringen hebben wat zijn dan dingen waarmee je terug naar T-Mobile kan gaan?
Alvast bedankt,
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje over verzekeringen.
Kan je bij de iPhone een verzekering afsluiten & wat zijn de kosten voor dat?
En wat als ze geen verzekeringen hebben wat zijn dan dingen waarmee je terug naar T-Mobile kan gaan?
Alvast bedankt,
Bij T-Mobile 7 euro nogwat diefstal en verlies e.d.
Andere verkooppunten is verzekering duurder! Tot soms 15 euro!
Per maand?
Dat is per maand ja.
[url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=128780&highlight=]iPhone verzekeren[/url]
Dat vind ik redelijk prijzig. Als je iPhone namelijk kwijt is kan je ook gewoon je contract verlengen en dan krijg je weer een nieuwe iPhone.
een verzekering voor diefstal is eigenlijk onzin. Je moet namelijk aan kunnen tonen dat het diefstal was. dmv inbraak oid.
Heb je het toestel in je jas zitten als je bijvoorbeeld op het terras zit, waar het toestel wordt gestolen, kun je fluiten naar een nieuw toestel.
verzekering tegen schade is volgens mij € 5,95 per maand.
Dit kun je bij een t-mobile shop doen.
[quote:c470d23fb2="ipodtouch"]Dat vind ik redelijk prijzig. Als je iPhone namelijk kwijt is kan je ook gewoon je contract verlengen en dan krijg je weer een nieuwe iPhone.[/quote:c470d23fb2]Het is goedkoop, The Phone House rekent 15 EUR per maand! KPN rekende bij mijn 1000 EUR kostende toestel ook 5 EUR per maand excl. BTW. iPhone kost 1300 EUR dus goede deal vind ik zo al.
Enkele APR's komen binnenkort met een verzekering van Actua (zelfde organisatie als Mahe, bekend van de iPod- en MacBookverzekeringen) voor de iPhone. Premie zal rond de 7 euro per maand liggen. Mensen die een iPhone kochten of kopen voordat de verzekering gereed is kunnen later dan de standaard 7 dagen na aankoop nog een verzekering afsluiten, mits het toestel nog in optimale staat is.
Ik heb bij T-Mobile voor 6 euro per maand een verzekering genomen. Als ik hem op de grond laat stuiteren krijg ik een nieuwe. Als het goed is. :)
Als het goed is, daar draait het om.....zoals het een echte verzekering betaamt,is het meestal niet goed. :wink:
Bij de belcompany probeerde ze mij er 1 te verkopen vanaf 3,95 per maand overigens.
Ik vind het onzin,je moet alleen dingen verzekeren die je echt niet kan vervangen.
[quote:a6da9cd1e7="Lucas Raggers"]Ik heb bij T-Mobile voor 6 euro per maand een verzekering genomen. Als ik hem op de grond laat stuiteren krijg ik een nieuwe. Als het goed is. :)[/quote:a6da9cd1e7]Die is 7,95 incl BTW als 't goed is hé... ;-) (heb net nog de nota even gecheckt)
[quote:292b2995f5="Pete.Z"]Ik vind het onzin,je moet alleen dingen verzekeren die je echt niet kan vervangen.[/quote:292b2995f5] Verzekeren is inderdaad alleen handig als er een hele kleine kans is op een heel erg grote schade. Een invaliditeitsverzekering of een opstalverzekering zijn daar goede voorbeelden van. iPhoneverzekeringen zijn eigenlijk onzinnig: er is een relatief grote kans dat je schade krijgt met zo'n draagbaar product en de meesten zullen gewoon een nieuwe telefoon kunnen kopen.
Ik heb geen verzekering bij mijn iPhone afgesloten. Volgens mij wordt zo'n ding gewoon gedekt door je inboedel- of je reisverzekering. En anders pech...
[quote:aa707ca1cc="Lustigson"]Ik heb geen verzekering bij mijn iPhone afgesloten. Volgens mij wordt zo'n ding gewoon gedekt door je inboedel- of je reisverzekering. En anders pech...[/quote:aa707ca1cc] Alleen als je thuis of in het buitenland bent :), en dan alleen schade die niet door jezelf wordt veroorzaakt.
Overigens is de t-mobile verzekering (7,95 per maand) voor minimaal 3 maanden, je kan er na 3 maanden dus ook weer vanaf. Gewoon even naar je tshop lopen ruim van tevoren om te annuleren.
[quote:ab9c4fd6e7="Martijn Snels"]The Phone House rekent 15 EUR per maand! [/quote:ab9c4fd6e7]
Wel andere corrigeren dat de verzekering 7,95 is bij T-Mobile en zelf zeggen dat deze bij de Phonehouse 15 is ipv de werkelijke 13,75 :P. No offense verder, wat ik daar even bij wil zeggen is dat bij de Phonehouse diefstal wel gedekt is zonder sporen van inbraak en zonder letsel of iets van dien aard. Dat is een groot verschil met veel andere mobiele telefoonverzekering en verklaart ook waardoor de Phonehouse soms iets duurder is. Valschade is ook zonder uitzonder meeverzekerd evenals waterschade en nog wat dingen. Ik durf niet te zeggen of dat bij T-Mo ook het geval is. Ik ben iig altijd zeer te spreken geweest over de verzekering van de Phonehouse, iets duurder soms, maar dan ben je ook wel echt verzekerd… maar 't blijft natuurlijk altijd een afweging die je zelf moet maken.