VGS - Komt deze nog??

komt Virtual Game Station nog naar OS X?? Vind het echt cool om playstation spellen op mijn maccie te spelen, maar heb het wel liefst in OS X!

Dennis

Ik denk het niet. Volgens mij ondersteunt en levert connectix VGS niet eens meer voor OS 9

MF

Connectix is ruim een jaar geleden overgenomen door Sony... Vrijwel direct verdween VGS van de website van Connectix.

Dat dacht ik al, jammer, jammer, jammer... Zou em graag willen hebben. Dan maar met OS 9 opstarten als ik Collin Mc Rea Rally wil spelen  ;)

Dennis

VGS werkte perfect (en snel). Sony vond het inderdaad niet erg leuk ;) Tijdje (erg lang tijdje) had ik een artikel geschreven over een PlayStation 2 emulator die (nog steeds) in de aanmaak is.

Zie de onderstaande link:
http://www.macosx.nl/?page=showarticle&art_id=61

Sony heeft Connectix ook aangeklaagd, maar heeft dat verloren!

Dennis

Jammer dat er nog niks beschikbaar is van MacRaider, zouden er meer programma's als deze zijn?

VGS vond ik zelfs beter dan de playstation zelf! Je kon namelijk gewoon zelf je eigen memory kaart maken! Niemand zal het werk van Connectix echt zo goed maken als hun het deden. Maar voor iets minder zou ik het ook wel doen!! Dus als je iets gevonden hebt, let me know!!

Dennis

Heeft iemand die vgs voor os 9 nog, zou ik graag willen hebben

alvast bedankt

:slight_smile:  :)  :)  :)

Hij stond altijd op mijn idisk. maar helaas die is gewist en ben vergeten back-up te maken. Je bent net te laat...

Kan iemand zo vriendelijk zijn om een kopietje VGS in z'n LimeWire-sharedmapje te zetten? Anyone? Please??? :p

ik heb hem gelukkig kunnen bemachtigen wie wil hem nog meer hebben ?

:slight_smile:  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)

Ik hoef hem niet te hebben, maar er is wel een "update" voor (oa de autolauncher) Past op een floppie Zorg dat je dat je deze dus ook krijgt.

MF

De autolauncher extensie heb ik weg gehaald. Vond het makkelijker om zelf VGS op te starten. Maar ik wou nog ff vragen of er een goede playstation (of playstaton 2) emulator is voor OS X. Weet iemand een goede??

Dennis

Voor de liefhebbers:

Mijn dealer heeft nog 1 CVGS pakket liggen (nieuw in doos)
Hij houdt opruiming dus…voor het bedrag hoef je het niet te laten !!!
Let me know !!!

:roll:

MF