Viavoice 3.0

Yeeps people,

k’zit met een vraagje. Ik heb ViaVoice 3.0 voor MacOS X en de installatie loopt vlekkeloos. Ik doe de setup van het programma zoals achtergrond geluid enzo… maar dan vraagt het programma om m’n micro in te pluggen. Dat doe ik ook in de daartoe voorziene audio in via mini jack. Nu blijkt dat het systeem m’n micro niet kan vinden… Is voor het pakket ViaVoice een speciale micro voorzien ofzo? Blijkbaar zou ik een USB micro nodig hebben, maar ik wil die niet aanschaffen als ik niet zeker ben dat een USB micro het probleem zou oplossen.

Enige reacties of ervaringen in het gebruik met dit programma zijn welkom ! :wink:

Cheers 8)

Is hier ook, krijg 'm niet verder dan de mic! wat ik begrijp heb je hiervoor echt een usb mic nodig!

:?

ViaVoice werkt alleen met de bijgeleverde microfoon (koptelefoon type). Als als .... je t pakket gekocht zou hebben, zat i er bij :)

[quote:8c8474735d="himac"]Is hier ook, krijg 'm niet verder dan de mic! wat ik begrijp heb je hiervoor echt een usb mic nodig!

:?[/quote:8c8474735d]

Is het dan zo dat iedere USB micro hier op werkt? Dus ff logisch …ik koop een usb micro van gelijk welk merk en dan werkt het ofzo? Of heb ik het verkeerd?

[quote:1ced5191e9="aperitivo"]ViaVoice werkt alleen met de bijgeleverde microfoon (koptelefoon type). Als als .... je t pakket gekocht zou hebben, zat i er bij :)[/quote:1ced5191e9]

Heb het pakketje kunnen overkopen van iemand die geen mac meer heeft… spijtig genoeg geen micro erbij :’(

[quote:4e7bb88a33]Heb het pakketje kunnen overkopen van iemand die geen mac meer heeft[/quote:4e7bb88a33]

Pardon!? Welke gek is dat geweest!?

[quote:021dbb9dd1="nma"][quote:021dbb9dd1]Heb het pakketje kunnen overkopen van iemand die geen mac meer heeft[/quote:021dbb9dd1]

Pardon!? Welke gek is dat geweest!?[/quote:021dbb9dd1]

Hij heeft geen computer meer… niets dus… maar das off topic

Weet iemand mij nu te vertellen of ik enkel de ViaVoice micro kan gebruiken of ook een andere USB micro die je overal kan kopen?