video bestand geen geluid

ik heb net een ipod 60gb gekocht en probeer nu een aantal muziek video's erop te zetten, nu lukt het converteren wel (wat gaat dat trouwens langzaam) maar heb ik na dat converteren geen geluid meer op dat bestand. Ik heb 2 clips geprobeerd en beide hetzelfde probleem weet hier iemand waar dit aan ligt?

Greetzzzzz tom

niemand die het weet? ok laat ik m'n vraag anders stellen weet iemand mischien een progje dat converteert naar mp4 zodat ik m'n video bestanden (geen dvd) kan overzetten, wel gratis graag :D

het probleem zit um namelijk in die itunes, ik had namelijk even een demo converter en toen kreeg ik wel normaal geluid, alleen kreeg maar een half nummer, want ja het was dus een demo.

greetzzz Tom

Je film is een mpeg-2... lees deze sticky even door, vooral het onderwerp "Films klaar maken voor de iPod Video".

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Ik gebuik zelf Podner (kost nog geen 10 Euro), maar er zijn ook gratis alternatieven.

ik heb alleen windows. uhmzzz ik had gedacht dat itunes het wel gewoon over zou zetten, fout gedacht kennelijk. ik kijk dan wel ff wat ik hier aan ga doen. ik ga nu in ieder geval slapen

greetzzz Tom

[quote:b7817a1c9a="T_wolthuis"]ik had gedacht dat itunes het wel gewoon over zou zetten, fout gedacht kennelijk.[/quote:b7817a1c9a]

Nee, natuurlijk doet iTunes dat niet… en dat is maar goed ook. iTunes is gemaakt voor het [b:b7817a1c9a]beheren[/b:b7817a1c9a] van muziek en films. Stel je voor dat iTunes zomaar alles zou omzetten van mp3 naar aac, zonder dat je daar om gevraagd hebt. :?