Video importeren Itunes

Als ik een film heb gedownload in Limewire (Avi) en ik importeer hem in Itunes... wil hij hem niet afspelen/laten zien. Ook niet als ik de film er in sleep. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn :( ?

Niemand?

LEZEN!

(zijn wel 1000 topics over geschreven over hoe dit moet, en via google ook 100.000 manieren te vinden. Je zult je videobestand moeten converteren naar .mp4 met Quicktime Pro (of gewoon in iTunes als je de laatste versie hebt) of met een thirth-hand programma).

Sluiten!

Sorry hoor!

geef me dan wat links!

en ik heb itunes laatste versie… en ik kan hem nogsteeds niet openen! ff wat aardiger misschien?

[quote:8caa9011b8="Maudi"]Sorry hoor!

geef me dan wat links!

en ik heb itunes laatste versie… en ik kan hem nogsteeds niet openen! ff wat aardiger misschien?[/quote:8caa9011b8]

Die links kost mij net zoveel moeite om te zoeken als het jou aan moeite kost.

Zoek op google gewoon naar “dvd to ipod of movie to ipod, etc.” of gewoon in het Nederlands. Genoeg te vinden.

En jij dacht dat ik dat nog niet gedaan had... ik vraag gewoon op tips oke?! Of je quicktime pro helemaal moet aanschaffen om het om te kunnen zetten enzovoort.

Deze vraag is al vaker gesteld dan dat ik vliegen heb dood geslagen. Speciaal daarom staat er bovenaan het iPod & iTunes forum een [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574][b:b61449ddb0]STICKY[/b:b61449ddb0][/url] met de meest gestelde vragen.

Kinderen, zoek zelf eens in plaats van anderen om linkjes te bedelen. :x