Video in iTUnes

Ik begrijp het niet, in de vorige versie van iTunes, de groene,kon ik altijd MPEG4 videos inzetten en zo ook mijn iPod. Maar nu lukt dat niet meer met de nieuwe versie. Wat is er aan de hand?? Kan iemand mij helpen?? Alvast bedankt.

Groetjes,Kenneke :wink:

zelfde probleem gehad maar het werd opgelost met Quicktime te updaten.

Kijk eens of je wel de laatste versie van quicktime hebt.

Bram,heel erg bedankt!!! Het is al weken dat ik zoek wat er aan de hand is!! Wat ben ik nu blij!

Groetjes,Kenneke :lol: :wink:

btw een leuke tip ivm omzetten van video naar het ipod format mp4....als je een acount neemt op google video kan je bewerkte videos uploaden naar hun server en vervolgens terug downloaden als mp4 bestand voor je ipod. Zelfs zeer grote files...ik trap hier ws een open deur in maar blijkbaar is dat toch niet zo alom bekend.

Je kan die tijdelijk online zetten en als je niet wil dat iemand anders ze ziet verwijder je ze gewoon van je acount.

[quote:ccd282dfb3="vortex"]btw een leuke tip ivm omzetten van video naar het ipod format mp4....als je een acount neemt op google video kan je bewerkte videos uploaden naar hun server en vervolgens terug downloaden als mp4 bestand voor je ipod. Zelfs zeer grote files...ik trap hier ws een open deur in maar blijkbaar is dat toch niet zo alom bekend.

Je kan die tijdelijk online zetten en als je niet wil dat iemand anders ze ziet verwijder je ze gewoon van je acount.[/quote:ccd282dfb3]
Daarvoor in de plaats kan je anders ook een (gratis) programma als iSquint gebruiken.