video op iPod mogelijk?

Kan iemand mij vertellen hoe ik video's kan zien op een iPod? Ik heb met QT pro een filmpje ge exporteerd naar ipod film en die wil ik gaan zien op de iPod. Maar ik heb geen idee hoe en ik zie op mijn 30Gb iPod ook niks wat op video wijst.

Heb je wel een iPod die video kan afspelen ? Gooi je video's in iTunes en koppel je iPod aan je Mac en de rest gaat vanzelf, bijna je moet wel even aangeven dat je ook die video's wil syncen met je iPod en dat gaat natuurlijk alleen als je iPod ook video's kan afspelen. (generatie 5)

Je zult eerst de video's om moeten zetten(converteren) naar .m4v dit kan met app's zoals MoviesForIpod, FFmpegX etc. even zoeken op versiontracker.. succes!

@MicMac hij heeft de filmpjes al naar iPod geconvert met quicktime @TRML je hoeft niet te syncen

Gewoon de iPod video aansluiten en de filmpjes op het iPod icoon in itunes slepen. De filmpjes komen nu onder films te staan.

[quote:f541c16c80="Abram"]@MicMac hij heeft de filmpjes al naar iPod geconvert met quicktime [b:f541c16c80]@TRML je hoeft niet te syncen[/b:f541c16c80]

Gewoon de iPod video aansluiten en de filmpjes op het iPod icoon in itunes slepen. De filmpjes komen nu onder films te staan.[/quote:f541c16c80]
Beter bekend als ‘iPod bijwerken’, is wel aan te raden als je ‘automatisch bijwerken’ uit hebt staan

Zaten er niet van die mooie boekjes in de doos?

[quote:6a86b31b8a="Nietzman"]Zaten er niet van die mooie boekjes in de doos?[/quote:6a86b31b8a]

Ik vind wel dat mensen inderdaad vaak meteen dingen gaan vragen zonder zelf ergens informatie over te zoeken, maar ik moet ook zeggen dat de documentatie bij de iPod 5th gen erg karig is, enkel een ‘quick guide’

nou is het natuurlijk wel zo dat alles min of meer voor zich spreekt en sommige mensen dom zijn ofzo, iets anders kan ik er niet van maken

Staat er niet ook een dikke manual op CD? RTFM en GIYF....

bij mijn iPod video (30gb) vond ik het ook maar een matige gebruiks aanwijzing. Helemaal toen ik voor het eerst aan de slag ging met iTunes :o ... meteen voor elkaar gekregen om em te laten crashen.. Maar ik heb het nu door dus er is niks meer aan et handje 8)