Video streams opslaan

Hoe kan ik bijvoorbeeld filmpjes die je via real-player bekijkt gelijk naar mijn mac downloaden? Het gaat dus om de streams...

Dat gaat niet lukken. Maar je kunt wel filmpjes opnieuw bekijken die tijdelijk in de cache worden bewaard. In de Preferences kun je dit bij 'Content' aangeven en je cache aanpassen.

Het is wel mogelijk, maar je hebt er een stukje software voor nodig. Helaas weet ik niet meer precies wat. Een jaartje geleden is er een rechtstreekse Internet uitzending van een U2 concert geweest. Daar was nogal wat om te doen bij de Fans en kwam er zo achter dat er een mogelijkheid was om dat op te nemen. Zowel de audio als video. Ik weet niet meer hoe dat zat, maar misschien is er via versiontracker iets te verkrijgen.

Ik weet dat je alleen audiostreams kan opslaan van videostreams opslaan heb ik nooit gehoord! Voor audiostreams gebruik ik StreamRipperX.

[quote:0bc39ec938="Igor"]Hoe kan ik bijvoorbeeld filmpjes die je via real-player bekijkt gelijk naar mijn mac downloaden? Het gaat dus om de streams...[/quote:0bc39ec938]

Je moet even op sourceforge kijken, ik weet dat er een project mee bezig is, maar of het al (goed) werkt…