Ik heb onlangs office for mac 2011 geïnstalleerd, met bijhorende versie van messenger en videofunctie.
Maar als ik probeer om zo'n videogesprek te voeren krijg ik soms de melding dat het niet lukt omdat mijn partner een versie van messenger heeft die audiofunctie niet ondersteund.
Het rare hierbij is echter dat het de ene keer wel lukt om zo'n gesprek te voeren en de andere keer lukt het niet, ondanks dat het met diezelfde persoon is op dezelfde pc's, ...
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Bepaalde instellingen ofzo?
Aan de persoon met wie ik zo'n videoconversatie wil houden of aan mij?
Ik gebruik altijd mijn macbook, die andere persoon altijd dezelfde laptop met windows.
Ik heb het ook al geprobeerd bij anderen met windows-pc om te kijken of het aan mijn partner kan liggen maar ook bij hun heb ik hetzelfde probleem.
Nu onlangs ontdekt dat die andere persoon mij wel altijd kan bellen en dat het op die manier wel altijd lukt zonder problemen.
Dus zou meer denken dat het aan mijn instellingen moet liggen of nog een probleem bij die messengerversie zelf.
[quote=matn1989 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/videogesprek-messenger-for-mac#post-2103472 time=1290367678]een probleem bij die messengerversie zelf.[/quote]