videokaart (?) probleem Powerbook

Iemand een idee wat [url=http://web.macosx.nl/~flipstra/powerbook.html]hier aan de hand[/url] is? (<< link naar filmpje) Ik heb de powerbook al naar de preperateur gebracht, die heeft een paar dagen getest, maar heeft niets kunnen ontdekken. Het gekke is dat dat nu twee weken geleden is, en nu doet ie het weer. Opnieuw opgestart, en dan is het een paar minuten goed. Daarna komen langzaam de strepen weer optrekken... Ziet er niet echt veelbelovend uit :o

Is dat filmpje niet genoeg bewijslast? Lijkt mij eerder een hardware probleem. Heb je in je omgeving dan speakers of ander electrisch prul liggen, wat je scherm beinvloedt? Dat kan soms schelen.

hey dat is een beetje trillende paarse waas op zwarte gebieden?? dat heb ik namelijk ook op mijn powrbook 12 inch, tik maar eens een paar keer op de rechter achterkant van het scherm (als je ervoorzit met scherm open rechts) dan gaat het soms weg... ik heb hem weer ingeleverd voor reparatie, de eerste keer vervingen ze het moederbord en dus ook de video kaart, wat niet het probleem is want een extern scherm doet het bij mij gewoon goed.

nu weer ingeleverd dus, met nadrukelijke melding of ze het scherm willen laten vervangen…

ps, dat tikken op het scherm is op eigen risico :smiley: soms wat harder tikken en dan is het weg, maar het kan ook door tikken terug komen…handig als je het wlt laten zien…

stuur maar een pm als je meer wilt weten.

het gaat dus bij mij om een los contactje ofzo…

Tsja, ik denk dat het bij mij ook om een los contactje gaat. Het begon als ik m'n scherm in een bepaalde stand zette... als ik 'm dan een beetje bewoog ging het 'geflikker' weer weg... Op het moment dat ik dit type is er weer niets aan de hand... blijft raar. Jammer genoeg geen garantie meer...