viervier zoekt een DTP-er

[b:78001b48ae]DTP-er[/b:78001b48ae]

viervier zoekt een ervaren DTP-er met enige jaren bureau-ervaring, een goed gevoel voor typografie en een positieve instelling. Het perfect vertalen van een ontwerp naar een drukklaar document is voor hem of haar een makkie. Wij bieden een werkplek in een professioneel en leuk team in een inspirerende omgeving. Het betreft een fulltime functie (40 uur).

• MBO opleiding aan Grafisch Lyceum o.i.d.
• Affectie met vormgeving en typografie
• Nauwkeurigheid en uitgebreide technische kennis m.b.t. prepress
• Sterk probleemoplossend vermogen
• Goede beheersing van Nederlandse taal
• Flexibele teamspeler met positieve geest
• Kennis van Photoshop, Indesign en Illustrator op Mac is een must.

Geïnteresseerd?
Stuur een nette brief, CV en kleine portfolio
o.v.v. ‘DTP-er’ naar Sander van Baalen. Haagweg 130, 2282 AH Rijswijk. [b:78001b48ae]www.viervier.nl[/b:78001b48ae]

Misschien moet er en heel nieuw forumdeel geplaatst worden voor vacatures? wel weer een tijdje geleden voor mij, drukwerk... ach ja

het valt me op dat er meer vacatures voor DTP-ers en vormgevers komen..... trekt de economie dan toch aan? Ik dacht dat we nog steeds in een recessie zaten.

ontopic: succes met het invullen van de vacatures. Jammer dat jullie geen illustrator zoeken :wink:

[quote:7fc5202437="jjenmc"]reageren voor 15 augustus 2005[/quote:7fc5202437]

Lijkt me een lastig verhaal als je het op 13 augustus nog eens ga posten… Tenminste, ik heb altijd wel even nodig om me in te lezen in het bedrijf en of ik het werkelijk wil, en of ik tijd heb om alles op papier te zetten.

Mah ja, misschien ben ik wel gewoon langzaam…

Roel

Yes! Die mail is de deur uit. Nu maar afwachten...

Hmm, klinkt goed...

Maar hebben ze ook freelancers nodig. Zoja dan stel ik me graag even voor in vogelvlucht.
Werk op dit moment voor 2 bureaus en 2 uitgeverijen voor klanten als Schwarzkopf, Diadermine, ING, Mercedes-Benz magazines (Nederlands, Noors, Zweeds, Vlaams, Frans, Deens en Spaanse versies), Portfolio (van Lanschot Bankiers), UWV, Flying Dutchman (KLM), SEAL Graphics, Skiq en nog veel meer grote en kleinere klanten…

Heb ervaring met Indesign, 2.0, CS1 en CS2, Illustrator CS1, Photoshop CS1, QuarkXpress, Acrobat 7.0, en Flash MX 2004.

Ben op dit moment nog bezig met mijn site en e-mailnieuwsbrief dus kan helaas nog niets online laten zien maar mijn verouderde site kun je natuurlijk wel bekijken alleen staat daar geen portfolio op.

Met vriendelijke groet,

http://www.beet-vormgeving.nl

Als je wilt werken voor deze jongens, heeft het natuurlijk weinig zin om je c.v. op MacOSX.nl te plaatsen.