Virex 7.5 geeft problemen met ID CS

als ik INdesign CS draai in combinatie met Virex 7.5 Beta dan kan ik mijn Indesign documenten alleen nog maar lezen (niet beschrijven) heeft iemand hier ook ervaring mee?

Een collega van mij draait met Norton Anti Virus maar die ondervind daar ook problemen mee bij het maken van postscripts in Quark 6.5.

Ik zoek een goede virus scanner voor OS X 10.3 die niet met DTP pakketten conficteerd.

al 10000x is zo een soort vvraag gesteld,

voor Panther heb je geen virus scanner nodig

tja, de meningen hierover lopen uiteen denk ik, ik vertrouw in elk geval niet blindelings een (overgens prima) besturingssysteem.

Maar je vertrouwt blijkbaar wel blindelings een Beta van Virex?

Ik vertrouw dan toch liever een doorontwikkeld besturingssysteem.

Een tijdje geleden is Virex afgeraden door een aantal Mac sites. Virex = vragen om problemen. Ik had met virex het probleem dat mijn computer trager werd en dat mijn videogeheugen niet optimaal werkte. Sinds ik het uninstalled heb, is mijn Mac stabiel geworden...

tja.. ik geef toe dat een installatie de 'beta virex' ook een beetje te optimistisch was... ik draai nu ook stabiler zonder, maar is er een goed alternatief? of draaien alle mensen van dit forum zonder viruscanner?

Virex 7.5 was al aan het volk toebedeeld via het .mac account. Na tal van stevige problemen is het er schielijk weer afgehaald en is virex 7.2 de stabiele versie.

Virusprogramma’s van Norton zijn wel goed, maar auto update is brak en levert veel problemen op (tot kernel panics aan toe)

Je bent beter af zónder viruscheck. Echt waar. Maar Virex 7.2 is stabiel en levert geen problemen op.

Heerlijk zonder virusscanner! en als er een virus zal zijn loop je het toch wel op want dan weet je huidige scanner echt niet wat voor aktief virus is ,dus waarom die moeite en geld spenderen aan iets was er toch niet is.. zodra er virussen gaan ontstaan voor macosx ga ik wel aan de scanner..

Let op het internet en je weet snel genoeg of er virussen zijn voor macosx

gr J

OK thanx!

Voor de .Mac gebruikers is Virex 7.5.1 beschikbaar Wie durft ???

[quote:c1140b88fb="jeroenimo"]als er een virus zal zijn loop je het toch wel op want dan weet je huidige scanner echt niet wat voor aktief virus is ,dus waarom die moeite en geld spenderen aan iets was er toch niet is.. zodra er virussen gaan ontstaan voor macosx ga ik wel aan de scanner..

Let op het internet en je weet snel genoeg of er virussen zijn voor macosx[/quote:c1140b88fb]

De kans is groot dat een virus voor Mac OS X zich zeer traag verspreidt, dit maakt de kans tevens groter dat je huidige scanner op tijd een goede update in huis heeft en dat je dus alsnog beschermd wordt door bijvoorbeeld Virex. :smiley:

Maar goed, het kan geen kwaad om onze en andere sites in de gaten te houden, een nieuw virus zal snel genoeg gemeld worden. :stuck_out_tongue: Voorlopig zal dit echter nog wel even duren, denk ik. :roll:

Ik ga nu de nieuwe versie van Virex 7.5.1 installeren, de beta draaide bij mij prima, dus zal ik de kastanjes wel uit het vuur halen, wie doet er met me mee? :smiley:

Ik

Eerst even SuperDuperen!

Dat heb ik inderdaad net gedaan. 8)

Ik was al bezig met de grote voor dat ik backup schoonmaak .. maar misschien doe ik ook wel mee gr J