Virex

Ik heb virex nu al een tijdje staan. al een paar keer geprobeerd te scannen, maar loopt altijd vast. iemand een idee hoe dit komt? niet dat ik echt bang ben van 4 russen maar we staan met peecees in netwerk en dat zijn broeihaarden ongelofelijk!!! mijn mac heeft er zelfs al eens een verkoudheidje van gevangen!!!

Zelf heb ik slechte ervaringen met virex op classic platform. Heb dan ook alles eraf gegooid. Op je Mac. heb je toch geen virusscanner of herkenner nodig. eraf gooien zou ik zeggen.

Laat de pc’s maar klooien.

maar 7 draait toch op X en niet op classic..? ik heb er ook niet echt behoefte aan, maar mijn baas wel... dus ...

Even uninstallen en dan een keertje herinstalleren? :?

Ik zelf heb goede ervaringen met Virex maar je moet wel even kijken hoe de instellingen zijn. Ik had bijvoorbeeld de optie aan staan dat hij alles moest controleren wat ik had gedownload en dan moet je wel geduldig zijn. Misschien heeft virex in jouw geval een conflict met een andere regelpaneel of extensie! Of was het op OSX? Dan zou ik het antwoord schuldig moeten blijven! Ja, je moet de peecee het kantoor uit gooien....

herinstalleren heb ik nog niet gedaan, maar we hebben het met 3 geïnstalleerd op onze mac en bij geen één werkt het.

het was denk ik wel op een ceedeetje dat we bij (was het nu klokhuis) gekregen hebben, misschien foutje op ceedee.

geduld: het heeft al eens een volledige namiddag gedraaid zonder vooruitgang, want plots verschijnt een regel met scann ipv scanning bla bla bla.

nu ik zoek misschien nog eens naar een nieuwe versie of zo? of nog een update

De patch voor OS X 10.2 (aka Jaguar) (normaal alleen achter de inlog van Virex) kun je [url=http://www.xs4all.nl/~jandavid/Virex7HotFix.sit]hier downloaden[/url]. Bij mij werkt het sindsdien weer!

Dat is em!!!!!

het werkt!!!

joepie!!!