virtual pc 5.04 hp laserjet met usb print niet???

gebruik virtual pc 5.04 om belastingprogramma te draaien, nu krijg ik mn hp laserjet met usb verbinding niet aan het printen, het schijnt een usb/virtual pc probleem te zijn, iemand a clue? :evil:

Ik heb ook een hp laserjet 1200 series aangesloten via usb op mn emac. BIj mij had ik ook vaak een probleem dat ie niet printte... mogelijke oplossingen: -probeer een andere usb poort eens -zorg ervoor dat ie aanstaat!!! het klinkt dom, maar je moet em niet uitzetten bij mij, dat gaat vanzelf en dan heb je vaak niet door dat ie aanstaat...

Let op: Ik weet niet of dit onder VPC met een USB ook geldt maar:

• Bij installatie van de printer onder windows krijgt deze de USB poort toegewezen op welke hij op dat moment zit.
    Als je dan de printer in een andere poort doet, heb je kans dat de printer helemaal niet gezien wordt.
    Het is niet zoals bij een Mac dat je gewoon kan van poort kan blijven wisselen.

Thanx!! ga weer van alles proberen!

Hoe heb je de printer in VPC geïnstalleerd? Ik bedoel: heb je in Windows de driver geïnstalleerd of laat je hem via je Mac printen? Ik weet dat het eerste met Epson printers nogal eens voor problemen zorgt, ik weet niet of dat ook voor HP geldt. In ieder geval kun je ook via je Mac printen (wel iets mindere kwaliteit en trager) door een nieuwe printer aan te maken in Windows. Zie de gebruiksaanwijzing van VPC.

in Windows de driver geïnstalleerd ja bovenstaande geprobeert, maar dat leverde niets op in vpc want de software cd werd niet herkend. of laat je hem via je Mac printen? Ja via de mac, nieuwe printer aangemaakt en alles, ondanks dat in de usb opzet de hp 1200 laserprinter wel herkend word. printopdrachten lijken gespoold te worden door vpc maar vervolgens gebeurt er niets. Overigens hoef je ook niet te proberen bij Connectix informatie te krijgen, die zijn ronduit onbeschoft.

Ik herken het probleem maar al te goed. Ik heb hier uren zo niet dagen mee zitten worstelen in eerdere versie van VPC. Met VPC 5 heb ik na een grondige installatie nooit veel problemen gehad. Het enige wat ik kan adviseren is om de instructies van VPC zelf voor het aanmaken en installeren van de emulatieprinter tot op de letter te volgen. Het probleem is vaak dat als er eenmaal ergens een fout in zit, je die er niet meer uit krijgt. Herinstallatie van Windows of zelfs heel VPC is dan het laatste redmiddel.