Virtual PC 7 (G5)

http://www.microsoft.com/mac/products/virtualpc/using.aspx?pid=usingvirtualpc

We zijn er mee bezig, zeggen ze. Maar wanneer kan ik nou weer eens aan de slag met Virtual PC op mijn G5?

Waarschijnlijk gelijktijdig met het uitbrengen van het Office pakket (heb een sterk vermoeden dat ze dat gaan bundelen in een profeesional pakket ofzo)

Maar dat is wat ik er van dnek :wink:

Ik hoorde dat Microschoft de updates in begin juni uit wilde brengen, dus VPC7 en MSOffice 2004 :?

Ik wacht met smart, misschien is het wel hetzelfde als bij MSN dat werkelijk niets beter is geworden....

Kwam dit juist tegen op thinksecret

[quote:8d58be744c]Sources were, however, unclear as to the company’s release plans for Virtual PC 7, the Windows OS emulator that is to be bundled with Office in its “Professional Edition.” Apple’s online store allows customers to pre-order Office 2004, but it lists only the Standard Edition, Upgrade Edition, and Student and Teacher Edition, suggesting that Virtual PC 7 will lag behind Office 2004. In January, Microsoft announced that Virtual PC 7 with Windows XP Professional would be available as part of Office 2004 Professional Edition and in the first half of 2004 in a standalone package.
[/quote:8d58be744c]

De first half of 2004 duurt nog 2 maanden. Ik ben benieuwd!

VPC 7 komt als eerste uit gebudeld met het office 2004 pro pakket (de zwarte doos). Dit moet net na de zomer zijn. De losse versies van vpc 7 komen pas later uit omdat er nog compatibiliteitsissues opgelost moeten worden. (Je krijgt met Office pro standaard ook Win XP Pro erbij, en daar werkt het nu mee, alleen met W98, W2K zijn ze nog aan het testen.)

Dit wist de lieve dame van Microsoft mij t evertellen op de reseller training Office 2004.