Virtual PC 7 scherm te klein

Weet iemand hoe ik het weergave scherm kan vergroten van mijn vpc . Nu heb ik een klein schermpje en daar is eigenlijk niet mee te werken. Het is een VPC 7 versie met windows xp pro .

Appeltje Enter.

resolutie aanpassen :)

mindere schermresolutie instellen. appeltje enter is voor volledig scherm.

Ik heb Appeltje/ Enter al probeerd, het scherm vult de hele display maar het windows scherm blijft klein, de rest is een zwart scherm, dus nu heb ik het zelfde kleine scherm met een zwarte schermvullende rand. Ik zou gewoon een normaal scherm willen hebben net als mijn apple scherm, weet iemand hoe men dit kan bereiken?

Ik heb het even niet zo bij de hand, maar in VPC kan je eens bij weergave kijken. Ergens rechts in het uitrolmenu van VPC. Klik erop en het scherm is geheel gevuld. Misschien moet je ook nog eens naar de VPC preferences kijken. Daar kan het scherm aangepast worden: PC aan de Mac of Mac aan de PC. Het verschil is mij nooit zo duidelijk geworden. maar door op weergave (in het menu) te klikken werd het scherm ineens dus wel gevuld met Windows. (inclusief vervorming als je werkt met een breedbeeld (17" iMac G4).

Je moet dan eerst kiezen voor schermvullende weergave,

Klik daarna met de rechter muisknop op het bureaublad
van Windows, en kies je voor eigenschappen, daar kun je je
resolutie aanpassen, kies daar de resolutie van je monitor.

Heb je ook gedaan [i:0e9706dd12]PC >> Install or Update Additions[/i:0e9706dd12]?

Heeft voor mij al veel goeds gedaan :slight_smile: