Virtual PC en ICUII

Is het mogelijk om via Virtual PC het programma ICUII te gebruiken???

Site, spec's wat doet het, heeft het 3D nodig?

Er is wel meer info nodig om vragen te beandwoorden, lees ook: “hoe een vraag te stellen op dit forum” een sticky bovenaan het algemeen forum

[quote:1dd8d80fda="bart1971"]Is het mogelijk om via Virtual PC het programma ICUII te gebruiken???[/quote:1dd8d80fda]

Jazeker is dat mogelijk, heb ICUII alsook ISPQ onder VPC uitgeprobeerd en het werkte, heb toen wel alleen qm’s gestuurd en nooit een connect gehad, dus dat weet ik niet of dat wil werken, maar beide programma’s draaien gewoon

[quote:0b1135f4a1="Boskabouter"] Jazeker is dat mogelijk, heb ICUII alsook ISPQ onder VPC uitgeprobeerd en het werkte, heb toen wel alleen qm's gestuurd en nooit een connect gehad, dus dat weet ik niet of dat wil werken, maar beide programma's draaien gewoon[/quote:0b1135f4a1]

Ok bedankt voor de info :smiley:
Zal het binnenkort eens uitproberen!

Er is ook een mac versie van ISPQ te downloaden.

:lol:

[quote:cdb6560140="pieter010"]Er is ook een mac versie van ISPQ te downloaden.

:lol:[/quote:cdb6560140]

Klopt en daar ben ik ook zeer tevreden mee maar het lijkt me gewoon leuk om icuii ook eens uit te proberen (ken het nog uit de tijd dat er ook een mac-versie voor was) :slight_smile:

[quote:fab605e173="bart1971"]lijkt me gewoon leuk om icuii ook eens uit te proberen (ken het nog uit de tijd dat er ook een mac-versie voor was) :)[/quote:fab605e173]

Hi hi dan heb je heb je er al een tijd niet mee gespeelt.

Dat was rond versie 3 toch? Ik geloof dat ze nu bij versie 5 of 6 zitten. Mijn ex is er helemaal verslaaft aan. Er zitten leuke features in. Je kan bij de QM’s ook filmpjes opnemen en de je QM’s nu ook doorsturen.

Je kan de QM helaas niet meer los opslaan op harde schijf als een plaatje. :expressionless: