Virtual PC7

Heb net Virtual PC7 gedownload met Xfactor maar hij wil niet opstarten...?! Wat doe ik fout?

Je hebt Windows (of linux) toch geinstalleerd?

Nee,nog niet maar deze is inclu. Windows XP pro

da's gek. Ik heb Virtual PC gekocht en bij mij doet ie het prima. :evil:

Als ie inlcu is bedoelen ze ws dat ze windows erbij hebben gedaan, maar nog niet daadwerkelijk in vpc hebben geinstalleerd, dat moet je zelf nog doen.

Wat je verkeerd doet is die troep op je Mac zetten.... :?

/Volumes/VPC WindowsXP Pro

Het staat gewoon als volume op mijn bureaublad/Users/erikvandentoorn/Desktop/Afbeelding 1.png

[quote:bc4e2e798b="ERIKVDT"]Heb net Virtual PC7 gedownload! Wat doe ik fout?[/quote:bc4e2e798b]

Je bent bezig de prijzen van software naar omhoog te gooien. Dus, je bent verkeerd bezig.

Software die jij illegaal download is meestal troep! Het is een wonder als deze software correct werkt. Dus gewoon naar de winkel gaan en het product kopen, dat is de enige raad die we je kunnen (en mogen!) geven.

[quote:80c640edd4="ERIKVDT"]Heb net Virtual PC7 gedownload met Xfactor maar hij wil niet opstarten...?! Wat doe ik fout?[/quote:80c640edd4]Hmmz denk je nou echt dat we je gaan helpen ? illegale software krijg je GEEN support op vriend en zeker niet hier op het forum.

Kijk ik wil niet de hypocriet uithangen ,maar zou ik software downloaden en het gebruiken zou ik het hier niet melden op het forum.

lees anders hier eens :wink:

Het enige dat je vooralsnog legaal mag download (of je het correct vind is wat anders) is muziek. Alle andere dingen zoals feature films, non freeware-, shareware-, demo- of betasoftware of eigenlijk alles waar betaald voor moet worden is strafbaar. Daarom mag je dat hier NIET posten om het forum niet in de problemen te helpen. Er zijn zat fora die dit wel toelaten, zoek die maar op.

Lees voor je verder post dit draadje even aub

[quote:0e83c72be0="MacBjorn"]Software die jij illegaal download is meestal troep! Het is een wonder als deze software correct werkt.[/quote:0e83c72be0]

Lol! Dezelfde briljante dooddoener die de diverse stichtingen naar ons hoofd slingeren.
Wat je download is crap! Dat het niet mag weten, dat je het niet moet doen weten we.
Maar dit is zo’n ongelooflijke onzin.
Ik kan je honderden, zo niet duizenden links geven naar software die uitstekend werkt na downloaden.
Maar ik doe het lekker niet…

:wink:

software en games downloaden is [b:3dc22e4855]illegaal[/b:3dc22e4855]!!!

Goed, volgens [url=http://www.digimuziek.nl/legaal.htm]deze[/url] tekst is het downloaden van software verboden. Dit tot tegenstelling van muziek. Daarom kan ik dit topic niet open laten.