Virtual Pool op de mac: Wie oh wie...

Hallo,

Ik weet het, het is een oudje maar wie heeft er een exemplaar? Het is niet meer te koop. Je kunt op een site wel een versie downloaden (dat mag na zo een tijd) maar die loopt bij het afsluiten vast en de MAC ook (in native os 9).
Ik mis mijn poolkwartierje… Op de Windoosdozen is het spel al inmiddels versie 3 of 4… Oh, ik zou willen dat dat naar de MAC kwam!!! Of hopen op een draaiende versie op een inelmac… Op VPC is het niet te doen: De videokaart is gewoonweg te traag.

Wie heeft er dus een niet vastlopende versie?
Het gekke is dat ik er wel eentje heb gehad… Maar mijn externe HD is ooit gejat en daar stond hij op:-( Ik kan hem nergens meer vinden.

Grts en bedankt alvast!

Ik ben voor mijn schoonvader al minstens een jaar of vier op zoek. Maar tot op heden....

Ik denk dat wij die thuis hebben liggen, is toch voor os 9 he?

[quote:707d75576f="KarelWillem"]Ik ben voor mijn schoonvader al minstens een jaar of vier op zoek. Maar tot op heden....[/quote:707d75576f]

zelfde hier voor men pa…

wil die dit weekend wel even online gooien? zal het laten weten als het zover is

Als het 'abandonware' is dan is er een kans dat het gewoon ergens te downloaden is. Er is een site die heel veel oude mac games legaal ter downloaden biedt.. kan 'm alleen niet vinden.

edit: hebbes!, gratis en voor niets!

[quote:8de4e29202]crashes when you try to quit under OS 9.2.2[/quote:8de4e29202] die versie had de TS dus al; ik zal de mijne dit weekend online smijten

oeps herriner mij net dat dat 'Real Pool' heette ?

is dat ook goed ? :innocent:

Je kan 'm ook hier vinden:

Lost Treasures Fr.

Voor downloaden even op [b:29e2c90d6c]Télécharger[/b:29e2c90d6c] klikken. Spel is in het Engels, geen idee of deze stabiel is.

Je kan natuurlijk ook in het echt gaan spelen... ;)

bestaat een soortgelijke game ook voor OSX?