VirtualBox: Toetsenbord problemen (Opgelost)

Op de MacBook Pro van mijn moeder heb ik VirtualBox in combinatie met Windows 7 en Office 2007 geïnstalleerd. Dat leek goed te werken, tot dat het toetsenbord gebruikt werd. Een aantal tekens, zoals de streepjes, slashes, puntkomma's, dubbele punt etc. worden door elkaar gehaald.

Waar ligt dit aan? Ik heb al gekeken naar de landinstellingen van het toetsenbord in Windows, maar dit leverde niets op.

Het is overigens een apart toetsenbord, er staat een £ symbool op het toetsenbord, dus ik neem aan dat het een Brits toetsenbord is. Hoe dit mogelijk is, weet ik eigenlijk niet, aangezien de MacBook Pro gewoon bij iFactors is aangeschaft…

Ik heb even gekeken bij mij Windows 7 via Virtual Box, hier geen tekens die door elkaar worden gehaald. Heb overigens geen £ op mijn toestenbord.

Misschien staat je taal/toetsenbordinstelling in windows 7 verkeerd?

Dat dacht ik zelf ook. Dus ik had geprobeerd om de landinstellingen van het toetsenbord te wijzigen, maar dat leverde niks op...

Oplossing: Het lag toch aan de toetsenbord instellingen in Windows 7. Mocht iemand dit probleem hebben: Zorg er voor dat er maar 1 taal staat bij de toetsenbord instellingen.