Visibility: visible, werkt niet in safari?

Hallo allemaal,

Visibility: visible, werkt niet in safari.
het probleem kun je op deze pagina bijvoorbeeld vinden:
http://www.neurone.it/lookAtMe.html
deze pagina zie je niet in safari (open maar eens in firefox, en je ziet gewoon het visible gedeelte), terwijl je hem wel ziet in alle andere browsers (het is een bug van safari). Nu maak ik echter gebruik van deze code, maar deze werkt dus niet in safari. Heeft er iemand een work-around voor dit probleem?

het feit ligt hem dus in dat safari een probleem heeft met het style element visibility:hidden en visibility:visible

alvast bedankt, Ad

als je geen * gebruikt, werkt hij wel. Misschien heb je daar wat aan.

[quote:8d01a70cfd="wKamsma"]als je geen * gebruikt, werkt hij wel. Misschien heb je daar wat aan.[/quote:8d01a70cfd]

haha… dat komt omdat dan het hele hidden gedeelte weg wordt gelaten:

• zorgt ervoor dat alles deze (hidden) style krijgt

toch bedankt voor de hulp :slight_smile:

Het gebruik van * ken ik ook niet... Ik denk dat dat niet ondersteund wordt. Visibility: hidden wordt echt wel onder steund. Gebruik in plaats van * --> 'body'. Dat is namelijk ook overal op van toepassing. Eh voila, het werkt!!

probeer dit eens:

display: none;

en

display: block;

(laatste betekend zichtbaar)

helaas.. display none en block werkt ook niet.. De code heb ik niet gemaakt, maar een vriend van me waarmee ik samen de website maak PHPcode: [code:1:2ac378900d] if ((!isset($_GET['s'])) || ($_GET['s'] <> 1)) { $_GET['s'] = 0; }

if &#40;$_GET&#91;'s'&#93; == 1&#41; &#123;
		$prev_cat = 0;

echo&#40;&quot;&lt;form id='vragenlijst' method=&quot;post&quot; action=&quot;?p=learnomatic&quot;&gt;

<input type=“hidden” value=‘1’ name=‘submit’><table>");

$get_vragen = mysql_query&#40;&quot;SELECT * FROM tq_learnomatic_vragen ORDER by cat_id&quot;&#41;;

$i = 0;

while &#40;$vraag = mysql_fetch_assoc&#40;$get_vragen&#41;&#41; &#123;
			$i++;

if &#40;$vraag&#91;'cat_id'&#93; &lt;&gt; $prev_cat&#41; &#123;
				$get_cat_info = mysql_query&#40;&quot;SELECT * FROM tq_learnomatic_cat WHERE id = '&quot; . $vraag&#91;'cat_id'&#93; . &quot;' LIMIT 1&quot;&#41; or die&#40;mysql_error&#40;&#41;&#41;;
				$cat = mysql_fetch_assoc&#40;$get_cat_info&#41;;

echo&#40;&quot;&lt;tr&gt;&lt;td colspan=&quot;3&quot;&gt;&amp;nbsp;&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;tr&gt;&lt;td colspan=&quot;3&quot;&gt;&lt;b&gt;&quot; . $cat&#91;'naam'&#93; . &quot;&lt;/b&gt;&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&quot;&#41;;
			&#125; 

echo&#40;&quot;&lt;TR id='vraag_&quot; . $i . &quot;'&quot;&#41;;

if &#40;$i &lt;&gt; 1&#41; &#123;
				echo&#40;&quot; style=&quot;visibility &#58; hidden;&quot;&quot;&#41;;
			&#125; 

echo&#40;&quot;&gt;&lt;TD&gt;&quot; . $vraag&#91;'vraag'&#93; . &quot;&lt;/td&gt;&lt;td align=&quot;left&quot;&gt;

<input type=“radio” name="" . $vraag[‘id’] . “” value=‘1’ onClick=“document.all['vraag_” . ($i + 1) . “’].style.visibility = ‘visible’;”> " . $vraag[‘antw1’] . “</td>
<td align=left><input type=“radio” name=”" . $vraag[‘id’] . “” VALUE=‘2’ onClick=“document.all['vraag_” . ($i + 1) . “’].style.visibility = ‘visible’;”> " . $vraag[‘antw2’] . “</td></tr>”);

$prev_cat = $vraag&#91;'cat_id'&#93;;
		&#125; 

echo&#40;&quot;&lt;TR id='vraag_&quot; . &#40;$i + 1&#41; . &quot;' style=&quot;visibility &#58; hidden;&quot;&gt;

<td colspan=3><input type=“submit” value=‘Okay’></td></tr></table></form>");
} elseif (!isset($_POST[‘submit’]))
[/code:1:2ac378900d]
dit is het deel van de code waarin het staat… de html zorgt voor dit:

[code:1:2ac378900d]
<div id="total_content">

<a name=‘top’ href=‘top’></a><form id=‘vragenlijst’ method=“post” action="?p=learnomatic">
<input type=“hidden” value=‘1’ name=‘submit’>
<table><tr><td colspan=“3”>&nbsp;</td></tr>
<tr><td colspan=“3”><b>Lezen</b></td></tr><TR id=‘vraag_1’>
<TD>Lees je veel?</td><td align=“left”>
<input type=“radio” name=“1” value=‘1’ onClick=“document.all[‘vraag_2’].style.display = ‘block’;”> Ja</td>
<td align=left><input type=“radio” name=“1” VALUE=‘2’ onClick=“document.all[‘vraag_2’].style.display = ‘block’;”> Nee</td></tr>
<TR id=‘vraag_2’ style=“display : none;”><TD>Lees je snel?</td>
<td align=“left”><input type=“radio” name=“2” value=‘1’ onClick=“document.all[‘vraag_3’].style.display = ‘block’;”> Mwah, snel genoeg</td>
<td align=left><input type=“radio” name=“2” VALUE=‘2’ onClick=“document.all[‘vraag_3’].style.display = ‘block’;”> Ja, echt heel snel!</td></tr>
<TR id=‘vraag_3’ style=“display : none;”>
<TD>Lees je elke avond een stukje voordat je gaat slapen?</td>
<td align=“left”><input type=“radio” name=“5” value=‘1’ onClick=“document.all[‘vraag_4’].style.display = ‘block’;”> Meestal wel</td>
<td align=left><input type=“radio” name=“5” VALUE=‘2’ onClick=“document.all[‘vraag_4’].style.display = ‘block’;”> Bijna nooit</td></tr>
<tr><td colspan=“3”>&nbsp;</td></tr>
<tr><td colspan=“3”><b>Omgeving</b></td></tr>
<TR id=‘vraag_4’ style=“display : none;”><TD>ben je bizar?</td>
<td align=“left”><input type=“radio” name=“6” value=‘1’ onClick=“document.all[‘vraag_5’].style.display = ‘block’;”> ja</td>
<td align=left><input type=“radio” name=“6” VALUE=‘2’ onClick=“document.all[‘vraag_5’].style.display = ‘block’;”> nee</td></tr>
<TR id=‘vraag_5’ style=“display : none;”><td colspan=3>
<input type=“submit” value=‘Okay’></td></tr></table></form>

</div>[/code:1:2ac378900d]

sorry voor de chaotische code… mijn vriend is een prima php schrijver, maar als het om ‘mooie’ code gaat en werken met divs is hij niet een held hehe… daarom moet ik dan weer die code een beetje valid maken. Hij werkt overal… (zelfs in IE), alleen in safari werkt het niet :frowning:

[quote:3c1ab22fc2="wKamsma"]als je geen * gebruikt, werkt hij wel. Misschien heb je daar wat aan.[/quote:3c1ab22fc2]

aah… ik had de bug report verkeerd gelezen… de bug zit hem alleen hierin:
When you define visibility: hidden on * Explorer Windows and Safari don’t show anything ever again.

Dat betekend dus gewoon dat onze code verkeerd is :stuck_out_tongue:

[quote:6364ea0fa9="addyboy"]sorry voor de chaotische code.. mijn vriend is een prima php schrijver[/quote:6364ea0fa9] Nou, nou... :) Prima zou ik het toch zeker niet noemen. Zeg eens aan die vriend dat hij eens moet opzoeken wat JOINS in SQL precies zijn. En het verschil tussen single quoted en double quoted strings. Het zou 'm heel wat excapes besparen :) Het is niet helemaal slecht, maar 't kan wel beter :p

[quote:2acaeadd4e="addyboy"][quote:2acaeadd4e="wKamsma"]als je geen * gebruikt, werkt hij wel. Misschien heb je daar wat aan.[/quote:2acaeadd4e]

haha… dat komt omdat dan het hele hidden gedeelte weg wordt gelaten:

• zorgt ervoor dat alles deze (hidden) style krijgt

toch bedankt voor de hulp :)[/quote:2acaeadd4e]

Ik bedoel inderdaad dat wanneer je het * vervangt door p hij wel gewoon werkt.

of door:

[code:1:53b331bbfd]html[/code:1:53b331bbfd]

weet niet of dat werkt maar aangezien * de hele html betekend :stuck_out_tongue: