Visite kaartje, waar drukken?

Al een tijdje zit ik te kijken waar ik mijn visite kaartje het beste kan drukken. Ik zie veel beloofde websites, etc. maar ik heb toch wat eisen, zoals:

• Ik wil zelf kunnen kiezen uit verschillende papieren
  • Ik wil zilver-kleurig "glimmend" erop hebben

Weet iemand een goede drukkerij? Goede ervaringen, etc.? Liefs in de buurt van Utrecht-Amsterdam.

Adriaan

Hee Adriaan,

Had me vanmiddag maar gevraagd dan hadden we ook de technische kant ed. kunnen bespreken, ik kom uit de drukkerij-wereld, weet je nog…

Kan ook nog op de eerste PhotoShop-meeting over 3 weken :wink:

werk dagelijks met drukkers; voor elk soort job kies ik uit de kleine 'selectie' en ga altijd naar de zelfde voor beelddragers als visite, briepapier etc. in PMS of fc.

mail me als je geïnteresserd bent.

greetz,

paul

Tuurlijk heb ik interesse!

Adriaan

Zilverdruk kam alleen maar via een folie 'gestempeld' worden op papier. Je kan dan geen kleurverlopen gebruiken. alleen maar een 'lijnenspel' Ook rasters gaan vaak fout en worden afgeraden. Zilveren letters zijn tevens moeilijk leesbaar, wat jij je klanten niet aan wild doen. Advies: wil je iets met zilver, kies dan voor een zilverkaartje met gewoon zwarte letters, dan houd je de kosten ook nog eens binnen de perken. Doe het niet bij die Visitekaartjes boeren, maar gewoon bij een drukker in de stad, niet te groot dan kan je wat makkelijker dingen regelen en hoeg je er niet gelijk 5000 af te nemen. ;)