Visited links weer als nieuw?

Ik heb mbv CSS een leuk pagina'tje gemaakt met veel links.

Wat ik nu wil is dat een visited link gewoon weer een nieuwe, nog niet aangeklikte link wordt. Maar kan zoiets wel? En als blijkt van wel, hoe dan?

maarten

In de CSS de kleur van de visited link hetzelfde maken als van de gewone link :)

Lijkt mij de simpelste oplossing!

Soms zijn dingen simpeler dan ze lijken :wink: Vast goed dat het weekend eraan komt voor jou!

Ik vind dit eerlijk gezegd ook erg lelijk en zorg er dan ook altijd voor dat de kleur van een link gelijk is aan die van een bezochte link. De bezoeker kan toch zelf wel onthouden op welke pagina's hij of zij geweest is :wink:

Je kan het ook in 1 regel code verpakken: [code:1:1118a7110d]a:link, a:visited { color: #FFF; }[/code:1:1118a7110d]

okee, mijn fout, ik heb het niet goed uitgelegd. Wat ik dus bedoel is dat als een link bezocht is ik hem wel weer de kleur van de link geven, maar hij wordt dus niet meer active. En dat wil in nou graag.

maarten

Ik begrijp je nog steeds niet helemaal. Wil je nou niet de 'visited' functie gebruiken, of wil je je visited links 'resetten' zodat alles weer als vanouds in? Resetten kan volgens mij alleen door je browser te quitten en weer op te starten. Misschien ook door je cache te legen.

Voor het andere geval moet je de ‘visited’ code uit je pagina halen of voor visited dezelfde kleur als active kiezen zoals Syndic en Maceddy al zeiden.

Ander nog maar eens jezelf resetten en opnieuw uitleggen wat je bedoelt.

[quote:2f748c336d="Deskman"]of wil je je visited links 'resetten' zodat alles weer als vanouds is? Resetten kan volgens mij alleen door je browser te quitten en weer op te starten. Misschien ook door je cache te legen.[/quote:2f748c336d]

juist, [b:2f748c336d][i:2f748c336d]dat[/i:2f748c336d][/b:2f748c336d] bedoel ik dus, en ik begrijp dus dat dat niet mogelijk is :frowning:

maarten :cry:

Uitleggen was nooit mijn sterkste kant :mrgreen:

[quote:7219ac6f29="interFACE"]

juist, [b:7219ac6f29][i:7219ac6f29]dat[/i:7219ac6f29][/b:7219ac6f29] bedoel ik dus, en ik begrijp dus dat dat niet mogelijk is :frowning:

maarten :cry:

Uitleggen was nooit mijn sterkste kant :mrgreen:[/quote:7219ac6f29]

Tijd voor een upgrade van jezelf?

[quote:ed20fc8746="Deskman"]

Tijd voor een upgrade van jezelf?[/quote:ed20fc8746]

Tja, ik ben het beta-stadium nog niet voorbij :wink: