Visitekaartjes op transparant plastic

He hallo!

Ik ben op zoek naar iets specifieks. Ik wil graag visitekaartjes laten maken maar dan op transparant plastic in plaats van op papier. Ik heb al verschillende exemplaren gezien, maar nog niet een drukker of site die dit voor mij kan doen.

Weten jullie misschien iets?!

Thanx alvast! :smiley:

Greetz, Sieg

hey wij doen dit, alleen is er een probleem wij zitten in belgië... dit gebeurt in zeefdruk (voor 1-3kleuren) en in offset voor quadri druk, op priplak zoals dit heet.

servir frais

iedere deftige zeefdrukkerij kan dit voor je doen trouwens!

Afhankelijk van de aantallen en de kwaliteit die je wil hebben zijn er meerdere mogelijkheden. Zeefdruk is een optie of kunststof offsetdruk kan ook! (kost wat marr dan heb je ook wat!) Ik ken wel een paar drukkers die het een en ander kunnen. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.

gr. René

:mrgreen:

oe... dit lijkt mij wel profi om voor mezelf te hebben zeg :) websites?

Ik heb een paar jaar geleden dergelijk visitekaartje (en memokaartjes) laten ontwikkelen. Het is een tweezijdige zeefdruk, de achterkant gekleurd (visitekaartjes oranje, memoblaadjes groen) met mijn bedrijfsnaam (1967) uitgespaard en de voorkant bedrukt met zwarte inkt. Een kunstklusje van zeefdrukkerij 't Spant en ontwerper -SYB- uit Utrecht. Ik stuur het graag ter beoordeling naar je toe.

Gaston Melis
(1967) communicatieprojecten
Keizerstraat 33, 3512 EA Utrecht
www.goedbouwjaar.nl

zeefdrukkerij muller in rotterdam doet dit (uit eigen ervaring -ik heb er gewerkt- ook goed en netjes) http://www.zeefdrukkerijmuller.nl 010 286 02 90

en @G. Melis: dit deden wij dus in 1993 al !

Heb je tijd en een goeie printer kun je het zelf. Ik druk zelf visitekaartjes en die lamineer ik met speciale hoesjes die op het juiste formaat zijn. En al zeg ik het zelf, het ziet erg erg profesioneel uit!

Groetjes Marian :roll:

Heb ooit wel eens zoiets gemaakt door gewoon op overhead sheets te printen. Als het niet echt professioneel hoeft te zijn ook een prima oplossing.

[quote:2966d1cc39="G. Melis"]Ik heb een paar jaar geleden dergelijk visitekaartje (en memokaartjes) laten ontwikkelen. (...) Ik stuur het graag ter beoordeling naar je toe. [/quote:2966d1cc39]

Ja? Dat zou perfect zijn! Trouwens, bedankt iedereen voor de snelle reacties!

Stuur me maar effe een mailtje, dan kunnen we adresgegevens uitwisselen
(s.jongsma8 at chello.nl)

Mochten er nog sites zijn, ik hoor ze graag :slight_smile:

[mod:2966d1cc39=“iRuben”]Even @ uit de e-mail gewipt om e-mail roverbots te nekken…[/mod:2966d1cc39]

overhead sheets zijn te zacht en voor smelthoesjes krijfgen dus nog iets van kleur ertussen.

iets in omgeving amsterdam misschien? ik zou graag een doorzichtig kaartje hebben met tekst etc van vrij hardplastic en eventueel een silhouette van mijn hoofd… (nl paspoort)

plannen gewijzigd:

witte tekst op een doorzichtig plastic kaartje, met info eventueel mijn hoofd (net als paspoort) of logo. maar dan dus met wittte tekst op een redelijk stevig kaartje. ideen iemand? zal ook wel weer een vermogen kosten…