Het is een oneerlijke wereld, ik doe nooit een vlieg kwaad maar zij mij wel. Sinds ik een tijdje in een dorp woon, hebben we last van huisvliegen in grote aantallen. Afgezien van het irritante gezoem, tennisarmen van het meppen en zachtjes in de huid prikken met hun stampertje, zijn ze nu toch echt te ver gegaan!
Vandaag ging ik weer eens mijn Ibook grondig reinigen door alle bruine kleine stippen vliegenpoep eraf te krabben. Ze poepen vooral op het LCD scherm aangezien het daar lekker warm is en ze daar mijn zicht kunnen belemmeren. Ik maakte me hier altijd al zorgen over omdat vliegenpoep naar mijn weten chemische troep is en ik kon me voorstellen dat zo’n bruine stip een keer mijn scherm zou invreten.
Nou dat is dus gebeurt, alle poep is weer van mijn scherm. Maar in het midden zit 1 klein stipje waar vliegenshit heeft gezeten, de poep is weg, maar er blijft een transparante stip zitten. Het lijkt erop dat de uitwerpselen zich in het plastic lcd scherm gevreten hebben aangezien je hem kan voelen als je erover heen strijkt… Het doet zich nu voor als een dooie pixel.
Dus mensen, wanneer jullie vliegenpoep tegenkomen op je scherm, verwijder dit dan METEEN!!