Vlotte reparatie!

Binnen 2 weken was ineens onze nieuwe iMac G5 "dood". Zomaar tijdens het slapen was de geest verdwenen en met geen mogelijkheid meer op te wekken. Telefoontje met Olof Kant van Apple, bracht de mogelijkheid om even met [url=http://www.icteam.nl]dit bedrijf[/url] kontakt op te nemen, daar zij niet te ver bij mij uit de buurt zaten. Ik had namelijk nog het bijkomstige probleem, dat er hoognodig aan een film moest worden verdergewerkt, die nog op de drive stond. Maandagmiddag heb ik de iMac weggebracht incl. een pocketdrive. En omdat ik daar toevallig ook iets in de buurt te doen had, kon ik een paar uur later mijn pocketdrive alweer ophalen met de benodigde files. Gisteren is definitief vastgesteld dat alleen de voeding kapot was en deze is vanmorgen netjes vervangen. Vanmiddag de machine weer opgehaald en hier gelijk weer aan het werk gezet. Een pluim voor de snelle service en goede samenwerking! Ga zo verder mensen!

Zo hoort het ook. tegenwoordig ben je al blij dat je zulke service krijgt.. Het lijkt wel alsof het tegenwoordig zo gaat : Kopen, niet meer terug komen, tot je een nieuwe koopt. Zo zie je maar weer dat er toch ook nog service gerichte bedrijven zijn! ut zijn er nie zoveul meer, je bent al gauw een lastpak..

Ik heb ook goede ervaringen met de Maldense vestiging (bij Nijmegen) van ICTeam. Als het nodig is hollen ze voor je en helpen ze je uit de brand. Niet verkeerd om dergelijke goede bedrijven eens een veer in de reet te duwen! Bedrijfsmatig zijn we van plan ICTeam wat meer bij ons te laten doen omdat ik het (wegens algehele drukte en toename van systemen) niet meer allemaal kan bijhouden. Ben benieuwd.

Ik heb zelf ook nooit geweten dat je hen direkt kunt benaderen in geval van garantie. Het hoeft helemaal niet persé via Apple, als je maar zorgt dat je de juiste bon meeneemt.

[quote:1c5de6a8e5="Vandaar dat FreekMac in Milottegirls' enquêtedraadje"][b:1c5de6a8e5]9. Wat vind je van de klachtenbehandeling?[/b:1c5de6a8e5] a. Goed = een aantal leveranciers waar we op het werk mee van doen hebben c. Slecht = Apple zelf [/quote:1c5de6a8e5]

8)