Vodafone Mobile connect card

Vodafone heeft iets nieuws, de Mobile connect card. Deze card is zover ik na kan gaan een gprs modem voor de laptop. natuurlijk wordt standaard geen mac ondersteund. Weet iemnd of dat hij toch met de mac (OS X) werkt? Zo ja wat voor driver zou je dan moeten gebruiken?

sonyericsson en nokia hebben deze kaarten ook maar geen macosx support maar dit kan toch ook gewoon met Bluetooth en een goede telefoon :?

zover was ik ook als, maar helaas heb ik bij mijn huidige abbo geen gprs en het is ook niet mogelijk dat hier aan te koppeen.

Dan maakt het toch niet uit... Als je zo'n kaart koopt moet je ook nieuwe abbo nemen kun je net zo goed een abbo kiezen met wel gprs...

Ik heb nog wel een Bluetooth-adapter voor je dus nu nog een leuke telefoon en je kunt internetten :slight_smile:

[quote:4b1d732c93="Igor"]Dan maakt het toch niet uit... Als je zo'n kaart koopt moet je ook nieuwe abbo nemen kun je net zo goed een abbo kiezen met wel gprs...

Ik heb nog wel een Bluetooth-adapter voor je dus nu nog een leuke telefoon en je kunt internetten :)[/quote:4b1d732c93]

Is internetten via GPRS/bluetooth wel snel?
Okay, snelheid is een relatief begrip.
Sneller dan telefoon? Langzamer dan kable? Wat is de snlehid (kpbs)

de snelheid tussen die kaart en een telefoon via bluetooth zal niet uitmaken... de snelheid ligt laag.. Ik denk ISDN snelheid...

Ik kan ISDN niet traag noemen over je mobiele telefoon, ik vind het wel wat hebben. Over die usb dongle, doe je daar dan niks mee Igor?

Vergeleken met het driekwart Mbit netwerk waar ik nu op zit, is ISDN echt traaaaaaaaaaaag...

Deze thread is al in april gestart maar heeft inmiddels iemand al een antwoord? Draait het op een Mac met OSX?

Please let me know, Figini.

Ik weet het er fijne niet van af, maar het lijkt me dat je een usb-PCMIA converter nodig hebt. Misschien heeft [url=http://www.keyspan.com]keyspan[/url] deze wel.

Dan is het volgens mij gewoon een kwestie van een (modem)driver zoeken.