Voeg toe aan iPhoto (opgelost)

Als ik dat aangeef in Mail of Safari, laat hij wel de animatie zien dat hij de foto toevoegt maar als ik daarna in de bibliotheek van iPhoto kijk staat de foto er niet bij! Ben ik de enige die hier last van heeft? Is hier een oplossing voor? Bevoegdheden herstellen heb ik al gedaan. :?

Bij mij werkt het dus het kan wel.... heb je niet veel aan maar..

Hmmm, :sealed:

Volgende oplossing heeft wel niets met je database te maken maar misschien helpt het toch:
verwijder ‘com.apple.iPhoto.plist’ bestandje
leeg je prullenbak
start iPhoto opnieuw

Je kunt ook proberen iPhoto op te starten met alt- :apple: en je bibliotheek opnieuw aanmaken.

Succes
Douwe-Jan 8)

Helaas :cry: ik krijg het niet voor elkaar! Heb het plist bestandje verwijderd en heb ook de bibliotheek opnieuw opgebouwd maar zonder het gewenste resultaat. Ben ik de enige met dit probleem? Douwe-Jan, bedankt voor het meedenken.

Eindelijk, het is me gelukt. Voor het geval ik niet de enige ben met dit probleem: ik heb iPhoto (uit de map programma's) en de Iphoto bibliotheek (uit de map afbeeldingen) weggegooid. (Heb wel eerst alle foto's vanuit iPhoto naar een mapje op mijn bureablad gesleept). Vervolgens iPhoto 5.0 opnieuw geïnstalleerd en daarna de update 5.02 binnen gehaald (softwareupdate gaf gek genoeg aan dat mijn software up to date was!). Vervolgens de foto's er weer ingesleept. En nu kan ik eindelijk vanuit mail foto's toevoegen aan iPhoto. :lol: