Voer voor je iPod -> gratis & legaal!

er waren enkele probleempjes deze namiddag, en nu gaat mijn download erg traag :( (van symphonie 3, de rest is binnen)

En ik heb pech dat er alweer een aantal symfonien zijn verwijderd uit de downloadlijst...

kunnen die op de een of andere manier nog in mijn Gmail account terechtkomen?..

:( 1 en 3 zijn niet meer te downloaden. Iemand met wat webspace over die zo vriendelijk wil zijn te hosten? Of anders even een yousendit link maken en die hier posten? [url=http://www.yousendit.com/]Yousendit[/url]

link is bezig....post m zo!

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=0SLCU508L8L9115GHUXIHTMH0C

geen idee hoe en of dit werkt, maar try!

(als mn comp traag gaat worden vliegt ie er weer af! :stuck_out_tongue: )

[edit] oeps... bestanden zijn te groot... huh.. gmail kan bestanden groter dan 10 Mb niet aan [/edit]

Dus iemand is al aan het knippen geslagen..??

[quote:4611a14a55="rss"]Dus iemand is al aan het knippen geslagen..??[/quote:4611a14a55]

Yep… commentaar voor t stuk en aan t eind van t stuk weggeknipt en t applaus gefaded.

[quote:631046b40e="marloez"]link is bezig....post m zo!

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=0SLCU508L8L9115GHUXIHTMH0C

geen idee hoe en of dit werkt, maar try!

(als mn comp traag gaat worden vliegt ie er weer af! :stuck_out_tongue: )[/quote:631046b40e]

Super!!!
Ben nr 1 aan het downloaden.
Heel erg bedankt.

Je comp wordt er niet trager door. Je hebt hem naar yousendit ge-upload en daarvandaan download ik hem nu dus jij merkt er niks van :slight_smile:

[quote:477835e817="Nisei"]Super!!! Ben nr 1 aan het downloaden. Heel erg bedankt.

Je comp wordt er niet trager door. Je hebt hem naar yousendit ge-upload en daarvandaan download ik hem nu dus jij merkt er niks van :)[/quote:477835e817]

das mooi! :smiley:

enjoy!

[quote:2f149006e4="BigMa(r)c"][quote:2f149006e4="rss"]Dus iemand is al aan het knippen geslagen..??[/quote:2f149006e4]

Yep… commentaar voor t stuk en aan t eind van t stuk weggeknipt en t applaus gefaded.[/quote:2f149006e4]

cool… Zal vanmiddag ff op je Gmail kijken… :smiley: Te minste als het mag…?? :?

Dr staat niks op die gmail account, de bestanden waren te groot om te mailen.

:( Gmail werkt niet ivm te grote bestanden. Vandaar dat t ge-ftp-t kan worden. Wie dat wil moet maar ff PB sturen die stuur ik dan ip-adres door, inlognaam en password.

Waarom zo moeilijk? Yousendit werkt toch leuk?

[quote:bfb7ed7c0a="Nisei"]Waarom zo moeilijk? Yousendit werkt toch leuk?[/quote:bfb7ed7c0a]

Bij mij werkte t uploaden niet :frowning: (misschien omdat ik fake ontvangersadres had ingevuld :? )
Maar ik zal t nog eens proberen.

Waarschijnlijk was ik te ongeduldig… bij t laden springt-ie meteen naar de helft van de
statusbalk en dat blijft zo tot t einde.
Maar de eerste is gelukt !!

Bedankt voor de tip Nisei… werkt inderdaad perfect ! :lol:

Eerste Symphonie
Tweede Symphonie
Derde Symphonie
Vierde Symphonie
Vijfde Symphonie

Voor de mensen die net binnenkomen : dit zijn de eerste vijf symphonien van Beethoven, gespeeld door het BBC philharmonisch orkest, gedirigeerd door Gianandrea Noseda. De BBC heeft dit uitgezonden en op het internet beschikbaar gesteld om te downloaden (het downloaden echter
gelimiteerd voor een aantal dagen). Voor de originele link zie topicstart.
De oorspronkelijke downloads van de BBC bevatten wat commentaar voor de stukken en na de stukken en die heb ik er afgeknipt en het applaus laat ik wat wegebben.
Binnenkort volgen de andere vier symphonien van Beethoven.

Enjoy

Yousendit is super! :) Bedankt voor het uploaden!

Bedankt! Het lukte mij via de BBC site niet - ik kreeg hele kleine bestandjes in mpga formaat (8-12 kb) en geen grote mp3's. Alleen symfonie nr 3 lukt nog niet via yousendit. Begint voorspoedig om te vertragen en dan op driekwart te stoppen.

hehe dankuwel, is nog eens een tof initiatief, waar ik danzij u toch nog van kian genieten :D

Heb ze net alle vijf binnen gehaald. Die derde is wel de zwaarste: 47 MB.

pas wel op met het knippen en opnieuw aanbieden mensen.... er staat duidelijk in de voorwaarden op de BBC-site dat je er niet mee mag rommelen en ze mag publiceren.

Bedankt voor de 1e & 3e.