voetbal spellen?????

kent er iemand een leuk voetbalspel voor de imac???? soort fifa of zow

Actua Soccer is voor zover ik weet het enige voetbalspel wat uitgekomen is voor de mac :)

voor zover ik weet ook maar draai je 9 of X?

actua soccer draait namelijk alleen inder 9 en is uit '95!

Als je nog 9 draait kun je beter Virtual game station kopen en dan kun je bijna alle PS1 spellen spelen…

Onder X is er nog niX…

Virtual Game Station is echt een aanrader!!!! Hij speelt al mijn playstation spellen!! Jammer genoeg alleen in OS9 zoals Igor al zei :cry: PS1 spellen zijn nu overal te koop voor niks en je vrienden zullen er ook vast een hele hoop hebben. Nu kan jij ze evven laten zien dat je een playstation in je mac hebt zitten! Wat ook handig is van VGS is dat je memory cards (waar je spellen in op kan slaan) nu gewoon kan dupliceren waneer je het zelf wilt. Is er 1tje vol dan kopier je er gewoon 1 (via de Finder). Zo heb je oneindig veel opslagruimte voor jouw voorderingen in je spel! Als ik een cijfer mag geven van 1 tm 10 zou ik VGS een 11 geven!! Alleen jammer dat ie niet op OSX draait (zal ook nooit op OSX komen) VGS is de enige rede waarom ik nog terug ga naar OS9. Als je em nog niet hebt, snel kopen!! (is ie nog wel te koop?)

Dennis

Zag hem laatst ergens voor 8 euro... Ze waren wel bezig met een emulator voor osx maar daar zijn ze blijkbaar mee gestopt want de site bestaat niet meer...

Connectix is (jaren terug) aangeklaagd door Sony omdat VGS te goed was, Sony heeft alleen geen gelijk gekregen. VGS komt niet voor OSX omdat Connectix geen rechtzaken meer wil. Dit had ik gehoord...

Dennis

Volgens mij had sony connectix aangeklaagt, dat verloren en daarna hen [b:5d6aa0fdbf]an offer they can't refuse[/b:5d6aa0fdbf] gemaakt.

Sinds dien wordt vgs niet voor os x gemaakt. Wat voor gevolgen zou dat hebben voor PS2?