voetnoten indesign

wie kan mij helpen.

als ik een word-document met voetnoten importeer in indesign cs4 komen niet alle voetnoten mee. ik weet inmiddels al dat indesign geen voetnoten kent in tabellen maar dat is hier niet aan de orde. als ik hetzelfde document in cs3 importeer komt wél alles mee. ik heb alle updates verwerkt. ik werk met 10.5.

ik ben hier al eerder tegenaan gelopen maar nog steeds nergens een oplossing gevonden.

Ik heb hier alleen een Engelse versie als voorbeeld maar dit tabblad in de InDesign voorkeuren geeft als laatste optie aan dat je de tekststijlen en eigenschappen mee kan importeren in je document. Ik heb het uitstaan maar volgens mij moet je het in jouw geval juist aanzetten.

[img:888fab11d5]http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=25994[/img:888fab11d5]

dat geldt voor knippen en plakken, maar ik importeer het document en de tabellen komen netjes mee. alleen in cs4 een gedeelte van de voetnoten niet terwijl in cs3 gewoon alle voetnoten meekomen (behalve dan voetnoten in tabellen omdat beide versies indesign dat gewoon niet kunnen).

Kun je mss een printscreen maken van hoe het eruit ziet nadat je het geïmporteerd hebt in CS4 en in CS3?

Hallo Mackerjack,
Die ervaring hebben wij ook regelmatig. Hetgeen nog wel eens wil helpen is de Word-file wegschrijven in een Word-97 versie als als rtf.