VoipBuster - X-Lite

Voipbuster werkt pefect met X-lite ik zit alleen met t probleem dat ie bij een vaste lijn na 1 minuut verbreekt. is dit te voorkomen en hoe ?

Als dat kan was het helemaal perfect…

Je moet een aantal euro's op je account storten en dan kan je ongelimiteerd naar vaste aansluitingen bellen. Ik geloof dat het 10 euro was.

Thx.. dat was inderdaad eenvoudig :-)

Hoe is jullie ervaring met de lijn kwaliteit ? Een automute er op zou ook handig zijn

Ik ben zeer te spreken over de kwalieit naar vaste telefoon, alleen nadeel dat als je even snel wilt bellen wel je computer moet aan hebben staan en een headset op je kop. Voor de rest allemaal prefect!

Maar is voipbuster er dan al voor de mac?
Op de site lees ik alleen maar dit:

[quote:84b95431af=“http://www.voipbuster.com”]Currently, VoipBuster is [b:84b95431af]only available for Windows[/b:84b95431af]. Stay tuned for more information about other platforms. Eventually we will release VoipBuster for different platforms, but development has not started yet.[/quote:84b95431af]

Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar, ben wel nieuwsgierig… :stuck_out_tongue:

ik heb een windoosmachine gebruikt om me te registreren. daarna kun je de instellingen in Xlite zetten

Ik heb zelf de registratie via Virtual PC gedaan.

Het VoipBuster account heb ik in mijn SpeedTouch 716 modem ingevoerd. Mijn normale telefoontoestel heb ik vervolgens op de Voip aansluiting van de SpeedTouch aangesloten. Hierdoor kan ik gewoon met mijn normale telefoontoestel bellen en hoeft de computer ook niet aan te staan.

De geluidskwaliteit is meestal vergelijkbaar met een normale analoge lijn. Ik heb wel een aantal keren gehad dat de verbinding zomaar verbroken wordt.

Dat wordt mn volgende project denk ik :)

Btw, zijn er al skins voor Xlite ?