Ik heb veel berichten gezien op internet die gaan over de upgrade van diverse producten (voornamelijk de MacBook(s) (Pro's))... Ze wijzen allemaal naar 14 oktober. De "grote" dag waarin we al deze updates zullen zien.
Zo kan ik nog wel even doorgaan met links (MacRumors enz enz.) Maar is deze datum nou al officieel? Volgens mij niet namelijk. En is er een (Apple) webpagina beschikbaar waar deze datums bekend worden gemaakt (van upcoming keynotes)? Ik ben hem nog niet tegen het lijf gelopen…
nee, dit is geen officiele datum al. Misschien had je dit bericht beter in hardcore roddels kunnen plaatsen. In elk geval erg veel geruchten weer, maar concreet kan ik je ook niks vertellen.. misschien one more thing maar in de gaten houden :-)
je kunt ook op de buyersguide kijken van macrumors, daar staan de macbook en macbook pro allebei op “don’t buy”
De uitnodigingen voor zo'n evenement gaan meestal toch hooguit een dag of 5 - 7 van te voren de deur uit bij Apple, dus volgende week zullen we hoogstwaarschijnlijk meer weten... :)
Hmm oke dan, maar er bestaat dus niet binnen het domein van Apple.com een pagina waar upcoming en afgelopen keynotes te vinden zijn? Ergens moet dit toch officieel bekend gemaakt worden. Of gaat dat via uitgenodigde personen die dit naar buiten brengen o.i.d....
Ik denk ook dat de 14e ons een macbook (pro) update gaat opleveren (of in ieder geval de volgende keynote). Daarna zal het gelijk 1 kopen zijn voor mij
Een Keynote is iets anders dan een special event he? De laatste keer dat Steve op het podium stond was geen Keynote maar een special event. De keynotes worden gegeven met de developpersconference en macworld bijv. Ach als het beestje maar een naam heeft. Nu maar "hopen" dat Steve weer een keer "One more thing...." gaat zeggen? :P
[quote:6239d068c6="MrSharky"]De afgelopen keynotes kan je downloaden als podcast via de iTunes Store.[/quote:6239d068c6]
Ja die heb ik ook allemaal in m’n iTunes staan… Maar niet dus een pagina, ja klopt er is natuurlijk ook nog dat verschil in keynote en special event, we zien wel. Haha ja een one more thing zo idd wel weer leuk zijn!