Volledige website bewaren als pdf

Ik zou vrij dringen een volledige website moeten kunnen bewaren. Dit ivm gerechtelijke stappen... :o

Hetgeen ik nodig heb is dus eigenlijk de volledige website source.
Nu valt dit wel te downloaden met speciale programma’s, maar de moeilijkheid is dat de website gebruik maakt van een database (dus met .php bestanden) en verschillende links staan in flash.

De website moet ook volledig uitgeprint worden. Dit ga ik zelf niet doen, daarom zou dit als pdf bestand(en) op een cd gezet moeten worden.

Iemand een idee hoe ik dit best aanpak? Speciale programma’s hiervoor?
Momenteel ben ik bezig de website te bewaren via Acrobat : File - Create PDF - From Web Page.
Maar er ontbreken vrij veel zaken in (de meeste niet tekst delen).

Ik hoop dat ik niet elke pagina (100en) moet openen en telkens print to pdf moet doen! :x

PDF Screenshot ?

Download het programmatje Paparazzi! en voer de URL in. Je kan dan saven als pdf, png, jpg en tiff

Edit: sorry, niet helemaal goed gelezen. paparazzi is leuk voor een paar pagina’s. Hij download niet de hele site…

pagina's downloaden met die paparazi en dan via automator of indesign samenvoegen tot één pdf??

[url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/26122]WebSucker[/url]???? Geen idee hoor, zoek gewoon met je mee

Met Acrobat (niet de reader) kan zoiets. Je zou ff de demo kunnen dwnldn en proberen (werkt 30 dagen volledig)

met automator wil het ook.

heb het meteen even geprobeerd. Werkt als een trein met acrobat! Create PDf > from website > entire site : Bingo

[quote:083ffe42bb="ozzie X"]heb het meteen even geprobeerd. Werkt als een trein met acrobat! Create PDf > from website > entire site : Bingo[/quote:083ffe42bb]

Ja maar ik schreef toch daarjuist in mijn bericht dat ik het zo al gedaan had. Het werkt wel, maar probleem is dat er veel (belangrijke) zaken ontbreken op de pagina’s. Dit komt waarschijnlijk omdat die geen flash bestanden kan bewaren als pdf…

Ben momenteel bezig de volledige site te downloaden via Blue Crab. Dit lijkt me tot nu toe goed te lukken (al 160 pagina’s en nog steeds bezig).

waar kan ik die downloaden dan? Kan hem niet vinden op de site van adobe!!

En straks ga ik even proberen met automator iets te maken... (bedankt voor de tip) Zodat ik alle pagina's kan bewaren als pdf.

[quote="TheBT"][quote="ozzie X"]heb het meteen even geprobeerd. Werkt als een trein met acrobat! Create PDf > from website > entire site : Bingo[/quote]

Ja maar ik schreef toch daarjuist in mijn bericht dat ik het zo al gedaan had. Het werkt wel, maar probleem is dat er veel (belangrijke) zaken ontbreken op de pagina’s. Dit komt waarschijnlijk omdat die geen flash bestanden kan bewaren als pdf…

Ben momenteel bezig de volledige site te downloaden via Blue Crab. Dit lijkt me tot nu toe goed te lukken (al 160 pagina’s en nog steeds bezig).[/quote]

Je hebt gelijk. Sorry! Flash wordt inderdaad niet ondersteund. Maar verder werkt het bij mij probleemloos. Zal van de site afhangen… Succes!

[quote:5e1fa6ee66="TheBT"]Ben momenteel bezig de volledige site te downloaden via Blue Crab. Dit lijkt me tot nu toe goed te lukken (al 160 pagina's en nog steeds bezig).[/quote:5e1fa6ee66]

Waat heb je die gevonden?

[quote:7c2ee4a414="formulefan"]Waat heb je die gevonden?[/quote:7c2ee4a414]

Hier: http://www.limit-point.com/BlueCrab/BlueCrab.html