Volume knop + werkt niet meer

Ik ben er sinds kort achter dat de + knop van mijn iphone 5 zw. 32 gb niet meer werkt... Volume omlaag werkt prima maar omhoog werkt niet meer. Heb al een harde reset gedaan en een reset via itunes. Niks helpt..

Ik kwam deze link tegen: http://www.onemorething.nl/community/topic/volume-knop-iphone-werkt-niet-meer-na-upgrade-ios6

Maar daar staat geen antwoord.. Ik ben toevallig vandaag in amsterdam heeft het zin om langs de apple store te gaan ondanks dat ik mijn telefoon niet via hen heb aangeschaft? Heb met coolblue contact gehad (nette service overigens!) maar daar duurt het waarschijnlijk 3 weken om het euvel te verhelpen.

Ja, Apple helpt je graag.

Dat klinkt goed, dan ga ik maar even kijken of ik een bezoekje kan brengen aan de Apple store vanmiddag.

Maak wel even een afspraak aan de Genius Bar. ;)

Kan pas woensdag terecht.. :(

Je kan voorlopig AssistiveTouch gebruiken. Misschien weet je wat dat is zo niet: Je kan er je volume mee bedienen, iPhone uitzetten etc. Het is gewoon onderdeel van iOS. Ga naar: Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid. Onderaan die lijst staat assistive touch. Zet het aan en er komt een wit bolletje in beeld, als je daar op tikt, tik je op apparaat en daar kun je het volume omhoog of omlaag doen :) als je het weg wil hebben, druk je drie keer op de homeknop.

Thanx voor de tip :)

Hopelijk komt het goed :)

~[i]Post verwijderd, verkeerd antwoord[/i]~