Als mijn iPod (20 GB iPod color) in het dock (Universal Dock) zit, en aangesloten is op m'n boxen (JBL Creature II) kan ik het volume niet veranderen. Als ik de afstandsbediening van m'n iMac pak, kan ik daarmee wel het volume veranderen. Maar hoe moeten mensen die geen iMac hebben hun volume wijzigen?
Bij de speakers zelf?
je moet ze dan aansluiten op boxen waar je daar het volume kan op regelen.
Simpel, toch?
Of gewoon een Apple Remote er los bij kopen.
[quote:c79fe20031="hietahh"]Als mijn iPod (20 GB iPod color) in het dock (Universal Dock) zit, en aangesloten is op m'n boxen (JBL Creature II) kan ik het volume niet veranderen. Als ik de afstandsbediening van m'n iMac pak, kan ik daarmee wel het volume veranderen. Maar hoe moeten mensen die geen iMac hebben hun volume wijzigen?[/quote:c79fe20031] De mensen die geen iMac hebben (of Mac Mini of Mac Book Pro) die kopen een Apple Remote.
Okee, dus het hoort zo. Gelukkig kan ik het op m'n boxen regelen. En ik heb een remote.. Ah, toch zielig voor de mensen zonder remote ;)
Ik vind het nog zieliger voor de mensen zonder universal dock. Want die hebben niets aan een remote. Mensen met een universal dock die kunnen het nog overwegen om het aan te schaffen.
Jah, regel dan gewoon het volume met de afstandsbediening van je radio hé. Heb je geen universal dock, koop dan geen remote.
Kan het nog evidenter? :?
Ik neem aan dat dit een speciale feature is van de Universal Dock? Want met een nano-dock kan je nog wel het volume op je iPod regelen.
[quote:327f4864ff="pietjepuk6546"]Jah, regel dan gewoon het volume met de afstandsbediening van je radio hé. Heb je geen universal dock, koop dan geen remote.
Kan het nog evidenter? :?[/quote:327f4864ff]
Of koop het geen van beide. :lol: :x