volumebereik Ipod Photo 30 GB?

Hallo mensen!,

Ik heb gister een Ipod Photo 30 Gb gekocht… Ik heb tot nu toe nog niet eens tijd gehad om alles te checken en er muziek op te zetten. dat ga ik allemaal vanavond eens lekker uitchecken.

Hoe zit het trouwens met het volume op de ipod? Ik luisterde ff in de winkel en daar vond ik een bepaalde song wel wat zachtjes klinken op vol volume… Hoe luid kun je muziek draaien op je ipod? Ligt zeker ook aan de kwaliteit van de files… Ik ben zo’n drum & bass luisteraar die graag naar hoog volume en zware bass luistert (ik weet niet gezond, maarja…)…

Ik kan in itunes ook het volume hoger instellen toch?

thanks alvast voor de tips…

e. @ ehgz

de iPod's die je hier koopt zijn beveiligd door de eu-maatregelen. Even zoeken op "GoPod" waarmee je dit kan unlocken, werkt perfect!

[quote:17cc6f2a40="JaZ86"]de iPod's die je hier koopt zijn beveiligd door de eu-maatregelen. Even zoeken op "GoPod" waarmee je dit kan unlocken, werkt perfect![/quote:17cc6f2a40]

zoeken op internet neem ik aan?

thanks!

erris

sorry voor te snelle reactie!

al gevonden met google… dank je!

[quote:be051161c1="ehgz"]sorry voor te snelle reactie!

al gevonden met google… dank je![/quote:be051161c1]
lol

Verschiet er dan maar wel niet van dat je oortjes na korte tijd een hevig gekraak gaan vertonen =) ( Ze staan erom bekend; en aangezien je het volume gaat verhogen & veel naar drum & base gaat luisteren; en die oortjes die bliijkbaar niet zo tegen bestand zijn, zit die kans daar dus wel dik in =) )

hehe!

kzit hier niet achter mijn mooie, lieve G5…

kneem aan dat het supermakkelijk te installeren is? (mac kennende…)

thanks,

e.

[quote:d843cbab1b="Lord_spianoman"]Verschiet er dan maar wel niet van dat je oortjes na korte tijd een hevig gekraak gaan vertonen =) ( Ze staan erom bekend; en aangezien je het volume gaat verhogen & veel naar drum & base gaat luisteren; en die oortjes die bliijkbaar niet zo tegen bestand zijn, zit die kans daar dus wel dik in =) )[/quote:d843cbab1b]

je hebt natuurlijk gelijk… maar ik ben gewoon wat zelfdestructief aangelegd als het om muziekgenot gaat… enneh… ik blijf natuurlijk zelf de beheerder van het volume!

gr!

iemand nog antwoord op mijn bovenstaande vraag?

thanks!

e.

[quote:99645f5604="Lord_spianoman"]Verschiet er dan maar wel niet van dat je oortjes na korte tijd een hevig gekraak gaan vertonen =) ( Ze staan erom bekend; en aangezien je het volume gaat verhogen & veel naar drum & base gaat luisteren; en die oortjes die bliijkbaar niet zo tegen bestand zijn, zit die kans daar dus wel dik in =) )[/quote:99645f5604]

idd van opletten, als jezelf je iPod in je handen hebt ej je weet ervan ga je ze mss niet op het luidste nadat hij geüncapped is maar als je hem bvb aan iemand even geeft en die is er zich niet bewust van dan kunnen je oortjes het wel beginnen begeven, een goede vriend van mij heeft het meegemaakt.

[quote:a836f5777c="ehgz"]hehe!

thanks,

e.[/quote:a836f5777c]
gopod downloaden, openen, ipod aansluiten en op “go” drukken :wink:

moet lukken toch? :smiley:

en inderdaad, de originele oordopjes zijn niet ultiem. ik kan de MacAlly-PodPro aanraden! :smiley:

[quote:f4fcd1d234="JaZ86"][quote:f4fcd1d234="ehgz"]hehe!

thanks,

e.[/quote:f4fcd1d234]
gopod downloaden, openen, ipod aansluiten en op “go” drukken :wink:

moet lukken toch? :smiley:

haha! ik denk dat ik dat wel kan… :wink:

en inderdaad, de originele oordopjes zijn niet ultiem. ik kan de MacAlly-PodPro aanraden! :D[/quote:f4fcd1d234]

haha! ik denk dat ik dat wel kan… :wink:

ik zit gewoon niet achter de mac nu en was gewoon voorbarig nieuwsgrierig hoe makkelijk het is…

(kben wat verveeld achter deze PC op mijn werk zoals je kunt begrijpen…)

gr!