voor niks ongerust

Na een eerder berichtje over een aan te schaffen 15 ''1,25 ghz powerbook en de eventuele problemen met witte puntjes en slot. Heb ik hem zaterdag opgehaald bij htr in rhenen. Ik kan niks anders zeggen dan perfecte service. Dat was ook een reden dat ik hem wat makkelijker kocht. Ze hebben hem van te voren eerst getest en gekeken waneer deze gemaakt was. Toen ik hem zaterdag ophaalde kon ik eerst kijken en dan beslissen of ik hem nam (het werd wat moeilijker toen ik een geweldige 20 inch imac zag staan). Maar deze powerbook kwam dus uit april en er zat ook al ilife 04 en een dvd met panther erop bij. Nee als ik nog iets aanschaf dan is voor mij htr de winkel. In ieder geval bedankt voor jullie reakties. Oja de powerbook is echt een geweldige machine met een prachtig haarscherp scherm. En ben blij dat ik de 15 '' heb genomen. De 12 was toch wel erg klein

Is zo'n 15 inch scherm zo goed leesbaar als een 17 inch CRT met dezelfde resolutie?

Ja ik heb een studio display 20'' thuis staan. En ik moet zeggen dat het scherm van de powerbook echt niet onder doet. Het is voor een laptop echt scherp.