De overstap naar Leopard is er vast ééntje die ik ga maken. Bij de installatie ga ik er ook eens van profiteren om met een schone installatie te starten. Hiervoor moet je echter wel enkele backups nemen van belangrijke bestanden. Wie helpt even met het lijstje te vervolledigen en te zeggen waar je het beste een backup van neemt.
-
Mail: Ik zou graag hebben dat ik mijn bestaande emails (inbox en andere aangemaakte folders) gewoon kan importeren in Mail van Leopard. Echter weet ik compleet niet hoe ik dit moet doen?!
-
Bladwijzers van Safari: Dit lijkt eenvoudig via het Archief menu heb je de optie exporteer - en importeer bladwijzers.
-
Adressenboek: Ook eenvoudig via het archief menu. Maak reservekopie en herstel van reservekopie
-
iCal: Weeral via het archief menu.
-
iWeb: <user>/library/Application Support/iWeb
-
iPhoto: Ik veronderstel het pakket iPhoto Library dat je kan vinden <user>/Afbeeldingen
-
iTunes. Daar ben ik ook nog niet uit. Mijn muziek staat op een externe HD. Ik kan weer alles zogezegd gaan toevoegen in iTunes. Maar ik zou liever hebben dat ik een bestandje kan kopieren zodat iTunes meteen weer alle gegevens heeft zonder die externe HD te moeten scannen.
-
Al je persoonlijke documenten of ander digitaal materiaal dat je hebt ontworpen.
…