voorkeuren internet osx 10.2

Helaas, als ik in de voorkeuren als standaard browser mozilla selecteer, wil osx dit niet opslaan en stelt hem weer op ms explorer, iemand een idee hoezo?

Misschien werkt dit : Selecteer eerst Mozilla als internet standaart. klik dan eerst op "Toon Alles" Dan op het rode kruisje (gewoon die van venster sluiten) En dan pas Appeltje - Q of in het menu gewoon stoppen. Dit werkt bij mij ook toen ik bij mijn bureaublad elke keer als ik opnieuw inlog een nieuw desktop achtergrondje wou. Als je daarna weer gaat kijken wat nou de standaart internet brouwser is, springt ie (denk ik) weer terug naar IE. Weet niet of dit werkt (het is in ieder geval niet de beste manier), maar je kan het proberen. De voorkeuren van "Systeemvoorkeuren" weggooien kan ook helpen.

Dennis

hi, in osx.2 gewoon naar systeem voorkeuren en dan internet selecteren en klikken op web daar stel je de de default web broweser in

groeten

Harry

[quote:post_uid8]hi, in osx.2 gewoon naar systeem voorkeuren en dan internet selecteren en klikken op web daar stel je de de default web broweser in[/quote:post_uid8]

Ik geloof dat kokothebird dat al geprobeert had, maar dat dat juist niet werkte. Toch??

Dennis

[quote:post_uid0="dennis"][quote:post_uid0]hi, in osx.2 gewoon naar systeem voorkeuren en dan internet selecteren en klikken op web daar stel je de de default web broweser in[/quote:post_uid0]

Ik geloof dat kokothebird dat al geprobeert had, maar dat dat juist niet werkte. Toch??

Dennis[/quote:post_uid0]
Klopt, dat had ik inderdaad geproebeerd en dat was hetgene dat niet werkte, maar de tip van dennis was een goeie, bedankt!  :D

Yess!! Voor et eerst een goede tip gegeven!!  :D Er zullen meerdere goede tips volgen dus opgelet mensen!!  ;)   :p

Dennis