VPC 6 + bearshare

ik zou willen baershare (een windows programma :( ) willen gebriuken :nu, op een virtuele machine met 98 krijg ik de foutmelding : ongeldige beweking en onder xp zegt :het programma vastgelopen : raport verzenden ?

kan iemand mij helpen ?

thanx

Zal wel een fout zijn in Bearshare want ik ken dat. Ik heb een echte Windowsbak en daar krijg ik ook regelmatig van die rare meldingen. Windows is sowieso een ramp qua betrouwbaarheid. Ik zou als ik jou was Poisoned gebruiken. Dat programma is er gewoon voor de Mac en werkt op zowel Gnutella (waar ook Bearshare en LimeWire op werken) als op Fasttrack (Kazaa).

Persoonlijk kan ik ook bearshare afraden omdat vol spyware zit en je hele pc overhoop haalt..

ja ik weet dat poisoned ook een goed progje is maar bij haal ik maximum 5-6 KB en mijn vriend met bearshare "vindt" veel meer mac software en bovendien: ik downloade een bestand met limewire en als ik gedaan had : (het was een dmg bestand) "geen activeerbare systeembronnen " maar mijn vriend (met bearshare) downloade net hetzelfe bestand en brandde het op cd en ? ja alles werkt dan wel normaal ??!! alemaal raar , verkeerd en traag al die progs(limewore,poisoned , ...)

er staat vanalles op Limewire en ja af en toe ziijn er bestanden bij die niet leesbaar zijn, maar dat is de minderheid. tot nog toe een van de betere Limewire. Af en toe moet je wat geluk hebben bij de downloads, ik heb al 300/s gehaald.