Vraag over Mac Mini

Ik heb dringent een nieuwe computer nodig alleen omdat ik het zinloos vind om me pc te gaan upgrade wil ik een overstap maken naar Apple maar omdat alles dit jaar nog Intel word vraag ik me wel af als dit nou de juiste momment nog is om een Mac Mini te kopen aangezien deze pc de zomer niet zal halen!

Op dit momment heb ik alleen een nieuwe computer nodig voor het downloaden van stuff. Internet en e-mail en geluids en video opnamen en natuurlijk wil ik ook World of Warcraft spelen. -WoW hoeft niet perfect te lopen het hoeft ook niet mooi te zijn als het maar speelbaar is-

Bovedien heb ik temaken met een budget aangezien ik rond begin 2007 weer een nieuwe mac wil gaan kopen die dan weer krachtiger is dan de mac mini!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen…

De intel MacMini zal dit jaar uit komen, maar niemand kan je vertellen wanneer. Als je in 2007 toch weer een nieuwe mac wilt, dan kun je volgens mij gewoon nu een MacMini aanschaffen. Heb je er toch weer bijna 2 jaar plezier van. Als je gaat wachten tot de intelMini (of hoe die ook mag heten) is het misschien maar een paar maanden.

Apple zal de G4 MacMini gewoon ondersteunen tot 2007.

Tja als het een soort overlappings computertje moet worden is een G4 mac mini prima om mee te switchen... Of het je spelletje vlekkeloos draait kan ik geen zinnig woord over zeggen maar de rest van je eisen kan deze mac prima aan. Daarvoor hoef je niet een intel mini te hebben, en wanneer deze uitkomt is ook nog afwachten.

Alleen toch zonde een mini voor even en dan over 10 maanden een snelle kopen… kost je toch wat eurocentjes.

edit: Elstar was me voor

k bedankt maar heeft iemand al ervaring met wow op een mac mini?

[quote:aaf088c26b]Alleen toch zonde een mini voor even en dan over 10 maanden een snelle kopen… kost je toch wat eurocentjes. [/quote:aaf088c26b]

Deze PC zal de zomer niet halen CPU en koelers zijn bijde door gebrand dus kan weinig doen op dit ding en mijn laatste hoop is dus de mini maar na volgend jaar zal de mini administratie werk blijven doen!

Als je nu een computer kunt gebruken en je kunt hem nu ook betalen dan moet je hem nu kopen. Als je wacht op de volgende ben je als de ezel die tussen twee hooibergen verhongerde.

[quote:68bfffc035="trabant"] Als je wacht op de volgende ben je als de ezel die tussen twee hooibergen verhongerde.[/quote:68bfffc035]Kan je die even uitleggen :innocent:

of bedoel je daarmee dat er dan nog niet zoveel goede software is (vooral freeware) voor de intel? :?

ik ga maar is slapen :stuck_out_tongue:

de ezel van Buridan: die kon niet kiezen van welke van de twee balen hooi die voor hem lagen hij moest eten. Uiteindelijk verhongerde de arme ezel.

[quote:be147d2181="mgmheck"]de ezel van Buridan: die kon niet kiezen van welke van de twee balen hooi die voor hem lagen hij moest eten. Uiteindelijk verhongerde de arme ezel.[/quote:be147d2181] Ah, thanks :D

[quote:4c7f41eb91="ThaFridge"]k bedankt maar heeft iemand al ervaring met wow op een mac mini?[/quote:4c7f41eb91]Loopt lekker hoor :wink:

[quote:47084a5223="Elstar"]De intel MacMini zal dit jaar uit komen, maar niemand kan je vertellen wanneer. Als je in 2007 toch weer een nieuwe mac wilt, dan kun je volgens mij gewoon nu een MacMini aanschaffen. Heb je er toch weer bijna 2 jaar plezier van. Als je gaat wachten tot de intelMini (of hoe die ook mag heten) is het misschien maar een paar maanden.

Apple zal de G4 MacMini gewoon ondersteunen tot 2007.[/quote:47084a5223]

het zou kunne dat het 16 tot 18 april kan komen (want … ERGENS stond dat apple op 1 april zoveel jaar bestaat (geen idee waar of hoeveel jaar) en in de rai is 16 tot 18 april mac expo … de 1e mac expo na hun zoveel jaar bestaan… (of hij komt gewoon om 1 april uit :wink: ) … IK HEB NOG STEEDS GEEN IDEE OF APPLE INDERDAAT 1 APRIL JARIG ZOU ZIJN! … nou ja zo wel … dit bericht :wink:

Apple bestaat idd 1 april 30 jaar.

[quote:4eb89206fb="mac osx rules!"]het zou kunne[b:4eb89206fb]n[/b:4eb89206fb] dat het 16 tot 18 april kan komen (want ... ERGENS stond dat apple op 1 april zoveel jaar bestaat (geen idee waar of hoeveel jaar) en in de rai is 16 tot 18 april mac expo .... de 1e mac expo na hun zoveel jaar bestaan... (of hij komt gewoon om 1 april uit :wink: ) ....... IK HEB NOG STEEDS GEEN IDEE OF APPLE INDERDAA[size=6:4eb89206fb]T[/size:4eb89206fb][b:4eb89206fb]D[/b:4eb89206fb] 1 APRIL JARIG ZOU ZIJN! .... nou ja zo wel .... dit bericht :wink:[/quote:4eb89206fb] Lekker leesbare manier van schrijven :roll: