Vraag over MacBook Air 2018

Hallo,

Ik heb momenteel een MacBook Pro Mid-2012, deze is aan vervanging toe en dus heb ik de MacBook Air 2018 besteld. Ik heb alleen gehoord dat de MacBook Air 2018 snel warm kan worden blijkbaar(?) Ik vraag me af, wordt ie warmer dan mijn MacBook Pro Mid-2012 (die al bijna niet warm word met wat ik doe)?

Ik gebruik mijn MacBook eigenlijk alleen voor Safari / Chrome en heel soms foto’s en Pages. Op Safari / Chrome doe ik dan voornamelijk YouTube, Google Drive & Habbo (dat draait nu op Adobe Flash Player en laterna op Unity).

Sunny27 op 14 november 2020 om 09:54

Op Safari / Chrome doe ik dan voornamelijk YouTube, Google Drive & Habbo (dat draait nu op Adobe Flash Player en laterna op Unity).

Je doet precies de goede dingen om je MacBook lekker warm te krijgen! :slight_smile:

Ook zo’n 2018 MBA zal waarschijnlijk warm worden als je lang van die spelletjes in je browser speelt.

<p class="cite">TheBigZ op 14 november 2020 om 12:50</p>
Sunny27 op 14 november 2020 om 09:54

Op Safari / Chrome doe ik dan voornamelijk YouTube, Google Drive & Habbo (dat draait nu op Adobe Flash Player en laterna op Unity).

Je doet precies de goede dingen om je MacBook lekker warm te krijgen!:-)

Ook zo’n 2018 MBA zal waarschijnlijk warm worden als je lang van die spelletjes in je browser speelt.

Mijn MacBook Pro 2012 wordt eigenlijk totaal niet warm van die spelletjes. Alleen als ik ze op Safari speel, maar op Chrome niet. Dan verwacht ik dat een MBA 2018 dat ook niet zal worden, toch?

Als je de MBA 2018 al besteld hebt, weet je binnenkort het antwoord. :slight_smile:

<p class="cite">TheBigZ op 14 november 2020 om 16:32</p> Als je de MBA 2018 al besteld hebt, weet je binnenkort het antwoord.:-)
Klopt. Volgens de plaatselijke Amac (Apple reseller) zou het allemaal moeten kunnen zonder dat ie te warm word.

Ik heb ook de air 2018 en heb hem nog niet warm gekregen.

Zelf ga ik naar de Pro omdat ik nu RAW fotobestanden ga bewerken.

Dus m’n air komt te koop. Jammer dat je al besteld hebt want dit is een smetteloze machine.