vraagje foto's

Hallo allemaal,

Okee ik ben verkocht, ik heb de ipod video gezien en hij is mooi :lol:. Nu wil ik hem dus ook graag hebben, het wordt mijn eerste harddisk speler en volgens mij is het gebruikersgemak van de ipod simpel genoeg dat ik hem zelfs kan gebruiken.

Maar goed mijn vraag, ik wil dus graag weten of ik direct vanaf mijn digitaal fototoestel (canon powershot s50) mijn foto’s kan overzetten op de ipod. Mijn fototoestel heeft camera direct print.

Misschien is het mogelijk met een kaartlezer of worden niet ondersteund door de ipod video? Wie kan deze vraag voor me beantwoorden?

Ohja dan zoek ik er ook nog een hoesje voor, zijn die iskins wat, of is een zcover beter? of heeft iemand andere suggesties.

Alvast bedankt,
Beccie

[url=http://www.apple.com/ipod/accessories.html]Apple Camera Connector[/url], even naar beneden scrollen en je ziet hem.

Ik heb gekeken, en dat ding ondersteund wel de s40 en de s70, maar dan zou het toch vreemd zijn als de s50 niet pakt? Is er geen andere mogelijkheid om dan foto's er rechtstreeks op te zetten?

Ga er maar vanuit dat het gewoon werkt. Ik heb een aantal digitale camera's en zelf de budget-typen van Aldi en Lidl werken met de connector. Ook mijn Kodak-camera komt niet in de lijst voor, maar doet het zonder problemen.

Zijn een aantal protocollen voor... Voldoet de S50 ook gewoon aan. Volgens mij zelfs twee compatibele protocollen

okee :D , er kan toch aanschaf overgegaan worden dan. Dit wordt mijn eerste ipod en ik ben wel benieuwd moet ik zeggen. Ik heb hem wel al even gezien bij een vriend, en dat ding ziet er mooi uit 8) .

Ik neem denk ik wel een zwarte, ondanks dat die sneller vies schijnt te worden, moet ik gewoon een goed hoesje kopen.

Bedankt allemaal!
Beccie

Hij werkt ook met cardreaders als het goed is.. Dan moet het zoiezo lukken.

Klopt, hij accepteert ook een aantal cardreaders. Mijn LaCie cardreader pakte hij in ieder geval, en de iPod was in staat om 2 kaarten van 512 MB te legen voor de accu leeg was. ( iPod photo )

Nu weet ik niet of daar nog verschil in zit… Als je de camera als cardreader gebruikt kan hij misschien meer, omdat de camera dan de transfer verzorgt, en de iPod dus niet de cardreader hoeft te besturen… maar dit heb ik nog niet getest.