vraagje ivm office voor mac

Ik hoop dat ik hier men antwoord zal vinden. Ik heb sinds kort eindelijk een IMac, wel nog een G3 maar voor mij meer dan genoeg. Omdat ik ook met pc werk had ik graag de office voor op mac gehad. Ik weet enkel niet hoe die juist heet. Hopelijk vind ik hier het antwoord. Alvast erg bedankt op voorhand.

Als je in de Applestore bij de software zoekt op " office", dan krijg je (onder andere) verschillende versies van Microsoft Office for Mac te zien, dus uitzoeken maar! :D

Kijk hier eens: http://www.microsoft.com/mac/

Er is zelfs een testversie te downloaden

Ik heb een vrij snelle iBook dus ik weet niet precies hoe de verschillende Office versies draaien op een G3 en ik weet ook niet hoe snel je G3 is dus ik beperk me tot wat ik wel weet.

Office 2001 draaide bij bij super op een iMac G3 266, let wel dit is een OS9 programma.

Office Vx heb ik nooit op m’n iMac gehad maar wel op m’n iBook G3 700 en dat draaide prima.

Office 2004 heb ik alleen gedraaid op m’n iBook 1,2GHz en dat draait goed maar ik weet niet echt of vX of 2004 sneller is.

Hier in huis draait Office:Mac 2004 naar volle tevredenheid op een G3 iMac 400. En ook op mijn gepensioneerde clamshell iBook 466 (ook een G3) kon je er nog prima mee werken.