Ik ben misschien van plan om een Airport Express aan te schaffen zodat ik een printer eraan kan hangen en ik dan ook muziek kan streamen. Nu ben ik de halve avond bezig geweest om dit forum door te spitten, maar ik heb mijn antwoord nog niet gevonden.
Mijn stereo heeft namelijk geen aansluitpunten. De speakers zijn aangesloten met een draadje in een klemmetje en geen tulpstekkers. Het enige wat er verder op zit is een koptelefoon ingang aan de voorkant. Verder niks. Hoe kan ik dat Airport ding dan aansluiten? Met een line in kabeltje in de koptelefoon uitgang?
[quote:4fc7f909f3="unSOUND"]Dat kan inderdaad wel, maar dan zul je dus wel steeds moeten wisselen tussen de TV en de Airport...[/quote:4fc7f909f3]
Zolang ze niet tegelijk gebruikt worden is een verloopje van 0,75 euro al voldoende.
En anders een audio-switch van 4 euro.
Kan er nu niet achter kruipen om te kijken wat daar zit, maar aan de voorkant zitten microfoon en koptelefoon aansluiting.
EDIT: [b:c675f8539b]die stereo is wel aangesloten op de TV dmv een aux kabeltje[/b:c675f8539b]… Misschien dat airport dan wel kan? :D[/quote:c675f8539b]
Dat is de bedoeling inderdaad, wat dacht jij dan joh
Ik twijfelde, dus ik vraag het. Heb ook verhalen gelezen over kabeltjes in de koptelefoon ding enzo, en als je een kabeltje ergens in doet dat je poort dan stuk gaat. Dus ik ben voorzichtig. Is dat zo gek?