Vraagje over Apple MacBook Pro SMC Firmware - 1.3

Beste,

er staat een update klaar van deze firmware. Ik heb een MBP van oktober 2007. Als ik echter middels Software Update laat kijken, dan wordt dit niet weergegeven voor mijn MBP, terwijl volgens de beschrijving op Versiontracker staat: For MacBook Pro 15" & 17" models.
Moet ik dit nu wel of niet installeren?

Zolang de update er via :apple: > Software-update niet bij komt te staan, zou ik 't lekker niet doen.

Ja, die gedachte volg ik in eerste instantie ook. Maar aangezien er geen beperkingen bij staan..... Komt het bij iemand anders misschien wél via Software Update binnen met een vergelijkbare MBP?

Bij mij (macbook pro 15", november 2007) komt ie er bij.

Ik installeer m NU, en als ik vanmiddag niks meer post hier, dan is er iets misgegaan :wink:

Okay, we wachten in spanning ;-)

:P

Nou niks aan het handje. Iets met ventilatoren…hij startte 2 keer opnieuw op en de ventilatoren gingen vol aan (stond ook in de instructies). Niks spannends dus.

Ook een update van iwork 09 trouwens, maar dat terzijde.

Mooi, bedankt!

Your software update option under the Apple menu should get you one or all updates. The MacBook Pro update is a firmware update, and it will start up automatically after a download. [b:58d98111af]If you don't see this update, your laptop doesn't require it.[/b:58d98111af]

http://www.tuaw.com/2009/05/28/some-macbook-pros-are-updated-along-with-iwork-09/

Dat schijnt weer een ander licht op de zaak. Dan toch maar niet updaten...... Bedankt voor de link en info.

Kan het niet zo zijn, dat je m dan later een keer krijgt? dat ze niet ALLE MBP's tegelijk updaten?

En anders, inderdaad als je updates niet in software update krijgt, dan zijn ze waarschijnlijk niet voor jou bestemd (alhoewel dat in dit geval best raar is…)

Hier (MBP early 2008) zat deze firmware update wel in de software update. Binnen een minuutje gepiept en geen problemen.